نمایش اسب های اصیل ایران – ایکسل

جشنواره «شو اسب های اصیل ایران» با شرکت 160 اسب از شهرهای مختلف در رفسنجان به انگیزه معرفی مقصد جدید گردشگری برای دوست داران اسب برگزار شد.

نمایش اسب های اصیل ایران - ایکسل

به گزارش ایکسل، حسن حسینی ـ رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رفسنجان ـ درباره «شو اسبان اصیل ایران» که در روزهای 23 و 24 فروردین در این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: وجود نزدیک به 6 هزار راس اسب در شهرستان رفسنجان، ظرفیتی قوی در توسعه گردشگری این شهرستان محسوب شده و رویداد «شو سواره اسب» (نمایش اصیل اسبان ایران) برنامه ای است که حدود 15 سال به طور منظم در رفسنجان در حال برگزاری است و رویداد امسال با نگاه ایجاد جاذبه گردشگری در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه این رویداد روزانه با حضور بیش از 20 هزار نفر تماشاگر برگزار شد، افزود: ما شاهد بزرگترین رویداد صنعت اسب کشور بودیم و در تلاشیم تا این رویداد علاوه بر جوامع ورزشی در محافل گردشگری نیز معرفی شود تا در آینده نقشی در توسعه گردشگری شهرستان رفسنجان ایفا کند.

رفسنجان در غرب استان کرمان واقع شده است و بیشتر با پسته و مس شناخته می شود، که به گفته فرماندار رفسنجان، این شهرستان با داشتن 5 هزار راس اسب بومی، ظرفیت مناسبی برای برپایی شو اسب سواره و تبدیل به مقصدی برای سفر دوست داران اسب است.

نمایش اسب های اصیل ایران

نمایش اسب های اصیل ایران

نمایش اسب های اصیل ایران

پایان خبر ایکسل

نمایش اسب های اصیل ایران – ایکسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایش اسب های اصیل ایران – ایکسل" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایش اسب های اصیل ایران – ایکسل"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه