یادگیری کلمات انگلیسی برای کودکان

اگر روش یادگیری برایشان جالب باشد ناخودآگاه تمام لغات جدید را حفظ می کنند. در این مقاله قرار است با لیستی از لغات انگلیسی آسان برای کودکان آشنا شویم. تکنیک های یادگیری لغات انگلیسی آسان برای کودکان اگر یادگیری لغات انگلیسی همراه با تصویر یا شی باشد، کودک درک بهتری از کلمات خواهد داشت. ساده ترین راه برای یادگیری لغات ساده، فلش کارت ها هستند. با استفاده از این شیوه شما می توانید لغات آسان را به کودک خود یاد دهید و بعد از او بخواهید با هر کلمه ای که می گویید، معادل انگلیسی کارت را نشان دهد. با بازی کردن کودکان بهتر لغات را یاد می گیرند. می توانید از کلمات تصویرهای کوچک درست کنید و آنها را با آهنربا به وسایل خود بچسبانید و هر بار از کودک خود نام آنها را سوال کنید. این تکرار باعث به خاطر سپاری لغات در ذهن کودک خواهد شد.

یادگیری کلمات انگلیسی برای کودکان

یادگیری کلمات انگلیسی

سعی کنید هر روز چند کلمه را با کودک کار کنید. یادمان باشد کودکان یادگیری با لذت را دوست دارند. پس فشار زیاد بر کودک آن ها را از یادگیری دلسرد می کند. خرید لباس بچگانه پلیس ممکن است به دلیل تمایل کودکان به تجسم نقش پلیس و ایجاد بازی های نقش آفرینی انجام شود . مثلاً دسته بندی لغت به لغت مربوط به اسامی خانواده، اعضای بدن، میوه ها، حیوانات اهلی، حیوانات وحشی، سبزیجات، فصل ها و بعد کم کم صفت ها و قیدها. برای آموزش لغات انگلیسی به کودک خود وقت بگذارید روزانه با او کار کنید و هر روز مطلب و لغت جدیدی به او آموزش دهید. مرتب از او سوال کنید که لغت های قبلی را فراموش نکند. در کنار آموزش به کودکتان خودتان هم آموزش و روش های نوین یادگیری زبان را فرا بگیرید تا هر روز بهتر با کودکتان کار کنید. اگر فرصت این کارها را ندارید، حتماً از معلم های خصوصی زبان انگلیسی کودکان کمک بگیرید.

در هایتاکی معلم های زبان انگلیسی زیادی حضور دارند که تخصص آن ها آموزش زبان به کودکان است و می توانند با بهترین و به روزترین شیوه های تدریس، این زبان را به کودک شما بیاموزند. یک راه حل عالی برای شروع آموزش زبان انگلیسی به کودکان این است که به آن ها کمک کنید لغات انگلیسی آسان که برای یادگیری مناسب هستند را یاد بگیرند. اما شاید برای شما سوال ایجاد شود که از کجا باید آغاز کرد؟ لیست لغات انگلیسی آسان برای کودکان کدام کلمات هستند؟ بیش از 600000 کلمه در زبان انگلیسی وجود دارد اما ما در این مقاله لیستی از 100 کلمه ضروری برای کودکان را گردآوری کرده ایم. یادگیری این کلمات به فرزند شما کمک خواهد کرد تا آموزش انگلیسی خود را آغاز کرده و به مرور زمان دانش انگلیسی خود را تقویت کند.

در ابتدای مراحل یادگیری زبان انگلیسی و پیش از هر چیزی، باید توضیح دهید که هیچ کس نمی تواند این کار را انجام دهد، مگر خود کودک به کودکان خود بگویید که بدون دانستن کلمات انگلیسی قادر به صحبت، آواز خواندن و برقراری ارتباط به زبان انگلیسی نخواهند بود. اما کودکان را تحت فشار قرار ندهید، بلکه آن ها را متقاعد کنید که فقط در ابتدا مشکل خواهد بود. با مرور زمان حافظه آن ها رشد کرده و کلمات جدید را به سرعت بخاطر خواهند سپرد. یادگیری زبان بدون تسلط بر مهارت های واژگانی غیر ممکن است. بدون دانستن کلمات زبان انگلیسی نمی توان با سایر افراد ارتباط برقرار کرد و لازم است از همان ابتدای آموزش، یادگیری لغات جدی گرفته شوند. کودکان و پیش دبستانی ها در طول روز مطالب جدیدی یاد می گیرند؛ اگر روش یادگیری جالب باشد، کودکان ناخودآگاه تمام کلمات جدید را حفظ خواهند کرد.

روش هایی مانند “کلمات را در دفتر خود بنویسید و آن ها را یاد بگیرید” برای کودکان مناسب نیستند. زیرا بسیاری از کودکان توانایی خواندن و نوشتن نداشته و کلمات را به عنوان مجموعه ای از صداها یاد می گیرند. لباس پلیس راهنمایی به عنوان نشان های تشخیصی برای افرادی که در راهنمایی و رانندگی مشغول به کار هستند، استفاده می شود . بنابراین یادگیری لغات انگلیسی باید توسط تصویر یا شیء صورت گیرد تا کودک درک بهتری از آن پیدا کند. ساده ترین راه برای آموزش لغات به کودکان این است که بلافاصله پس از آموزش، بازخورد را از کودک دریافت کنید. پس از اینکه به وسیله فلش کارت های انگلیسی، کلمات آسان انگلیسی را به کودکان خود آموزش دادید، کارت ها را در جلوی او قرار داده و بپرسید که معادل انگلیسی آن تصویر چیست. این تمرین به کودکان کمک خواهد کرد تا کلمات را راحت تر به خاطر سپرده و با تکرار آن را در ذهن خود حک نمایند. کلمات را راحت تر به خاطر سپرده و با تکرار آن را در ذهن خود حک نمایند.

تصاویر حاوی کلمات باید یا به تخته یا دیوار با آهنربا وصل شوند یا به سادگی روی زمین پخش شوند. وظیفه کودک است، یعنی پرتاب توپ به سمت کلمه مربوطه. این بازی زمانی جالب است که به صورت دو نفره با شرایط متغیر انجام شود. پس از اینکه یک کلمه را از آن ها پرسیدید، کودکان باید توپ را دقیقاً روی عکس پرتاب کنند! مطمین باشید که انجام چنین بازی هایی یادگیری کلمات انگلیسی را سرگرم کننده تر می کند. با این حال اگر احساس می کنید که تلاش شما کافی نیست، باید از مربیان مسلط بر آموزش زبان انگلیسی به کودکان کمک بگیرید، به عنوان مثال در مدرسه آنلاین انگلیسی برای کودکان ثبت نام کرده و اجازه دهید کودک شما چند جلسه در کلاس شرکت کند. همه ما راجع به اهمیت یادگیری یک زبان خارجی و بخصوص انگلیسی در سنین پایین و کودکی شنیده ایم؛ پس نیازی به توضیح در این زمینه نیست.

اما یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انگیزش کودکان و حتی بزرگسالان در یادگیری یک زبان جدید، تسلط و یادگیری لغات جدید و استفاده از آنهاست. به همین منظور در این مقاله، شماری از مهم ترین لغات انگلیسی برای کودکان را به همراه معانی آنها آورده ایم. لغات یکی از ضروری ترین مراحلیست که کودک شما در مسیر یادگیری زبان انگلیسی باید از آن عبور کند. قبل از سفارش لباس بسیجی ، به دقت ویژگی ها و نیازهای خود را بررسی کنید . تقریبا 200 هزار کلمه در زبان انگلیسی وجود دارد و اینهمه کلمه این فکر را به ذهن می رساند که اصلا باید از کجا شروع کنیم؟ یاد دادن لغات انگلیسی به بچه ها هم سرگرم کننده است و هم آسان. ما هم اینجا هستیم تا در این مسیر کمکتان کنیم. در این مطلب به شما یاد می دهیم که چطور به روشی سرگرم کننده و موثر واژگان انگلیسی را با کودکتان کار کنید.

این روشها به کودکتان کمک می کنند تا در عین اینکه سرش گرم می شود، متمرکز و جدی جلو برود. هر کودکی سرعت و روش خاص و منحصر به فرد یادگیری خودش را دارد. ممکن است مدتی طول بکشد تا بفهمید بهترین روش برای اینکه کودکتان هم سرگرم و شاد بماند و هم درگیر روند یادگیری و حفظ لغات شود چه روشی است، پس باید صبور باشید. گاهی اوقات ممکن است روشی که برای آموزش زبان به یکی از فرزندانتان در پیش گرفته اید برای آن یکی جواب ندهد یا کودک شما به شکل متفاوتی از همکلاسی هایش چیزهای مختلف را یاد بگیرد و این کاملا طبیعی است! شما باید وقت بگذارید و کشف کنید که بهترین روش برای آموزش لغات به کودکتان که هم حوصله اش را سر نمی برد و هم بازدهی خوبی دارد کدام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادگیری کلمات انگلیسی برای کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادگیری کلمات انگلیسی برای کودکان"، کلیک کنید.