بوی عطر گود گرل مشکی

عطر کارولینا هررا گود گرل زنانه شکل گرفته از عناصر تاریک و نورانی، الهام گرفته از شهر نیویورک که مانند آن شجاع، جسور و قدرتمند است و می تواند یک شهر را به اختیار خود درآورد.اما برای فتح یک شهر شما به یک کفش احتیاج دارید و کارولینا هررا این عطر را برای شما به شکل کفشی پاشنه بلند زیبا ، هنرمندانه طراحی کرده است.ادکلن کارولینا هررا گود گرل سی اچ سلاحی برای بانوان عطر گود گرل او می گوید که این عطر بر اساس این ایده مادرش شکل گرفته است.

بوی عطر گود گرل مشکی

عطر سلاحی برای بانوان با ترکیبی از رایحه های روشنی بخش گل مریم و گل یاس و رایحه های تاریک دانه تونکا و کاکایو که عطری مدرن را به وجود آورده است. ادوپرفیوم ویتابلا  در عین حال که حس و حالی تازه (گل یاس) دارد،  قهوه و بادام طراوت و جنب و جوش عطر را اضافه می کنند، اما آنچه زنانگی و قدرت را برای عطر به ارمغان می آورد رایحه گل مریم می باشد.

نکات جالب درباره برند عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

  • ادکلن کارولینا هررا عطری کاملا شرقی است
  • ادکلن carolina herra good girl ترکیبی بسیار نوآورانه را برای بانوان دارد.
  • این عطر رایحه ای اعتیاد آور دارد!
  • گود گرل سی اچ نت های مرموزی دارد که نشان از دوگانگی که ممکن است در شخصیت یک خانم باشد، دارد.
  • جالب است که خالق این شاهکار دنیای عطر در صفحه اینستاگرام خود شعار “در زندگی باید کمی راز وجود داشته باشد” را نوشته است!
  • کارولینا گود گرل عطری پر جنب و جوش است.
  • برند آمریکایی عطر کارولینا هررا تا به حال بالغ بر صد ادکلن با همین نام برند وارد بازار عطر و ادکلن نموده است.

جدیدترین عطر زنانه کارولینا هررا

  • ادکلن گود گرل صورتی (fantastic pink)
  • عطر کارولینا 212
  • ادکلن گود گرل سی اچ (ch)

شیشه عطر مانند یک کفش با شیشه کریستالی تیره رنگ و رنگ طلایی پاشنه، در واقع یکی از بهترین شیشه های عطر در طول تاریخ عطرسازی خواهد بود.

خانم ها علاقه زیادی به کفش و خرید آن دارند و این طراحی شیشه حرکتی بسیار هوشمندانه از کمپانی کارولینا هررا است.

ادکلن گود گرل زنانه ، رایحه ای افسونگر و امروزی

کارولینا هررا از آن دسته عطر هاست که اگر به دنبال دور بودن از افراد جامعه هستید نباید نزدیکش شوید! چون مانند آهنربا توجه تمامی افراد را با رایحه ی افسونگر خود معطوف به شما می کند.

رایحه ی گود گرل کاملا با شکل ظاهری شیشه ی آن در هارمونی است و طراحی بسیار منحصر به فرد این شیشه به خوبی نشان می دهد که انتظار چه نوع رایحه ای از آن باید داشته باشید.

رایحه ی با ذاتی کاملا مد گرایانه و مدرن که همانند ظاهرش دلفریب و جذاب است.

گود گرل بانوی جوان شیک پوش و کمی بازیگوش که به دنبال هیجانات و لذت های زندگیست.فضای این عطر کاملا دارای شخصیتی پر انرژی و در عین حال نافذ و اغواگر است.

سیندرلایی که در این روزگار امروزی کفش خود را هنگام بیرون آمدن از عمارتی در بورلی هیلز جا گذاشته!  ماسک موی  ویتابلا به عنوان غذای کاملی برای موهای  خشک شما به شمار می رود .

تشریح رایحه ی گود گرل اصل

گود گرل رایحه ای گلی شیرین و تا حدی خوراکی مانند و خوشمزه دارد. رایحه ی گلی از گل مریم و یاسمن ک توسط فضای شیرین و کاکایویی و قهوه و مقداری کاراملی احاطه شده که بسیار رایحه ی آن را دلنشین ساخته.

در چه مکان هایی گود گرل بزنیم ؟!!

در موقعیت های بسیاری میتوان از گود گرل استفاده کرد اما بهترین حالت در میهمانی ها و مجالس و هنگام جشن و سرور و همچنین مناسب قرار های عاشقانه و پیاده روی های غروب و شب در شلوغی شهر است.

پوشش مناسب برای گود گرل چیست؟!

لباس های کژوال و مجلسی که مانند شیشه این عطر کمی پر زرق و برق باشند. استفاده از زیور آلات و المان های براق در لباستان میتوان به ست شدن هر چه بیشتر عطر با پوششتان و دو چندان شدن جذابیت آن کمک کند.

سن مناسب استفاده ی گود گرل از کارولینا هررا

روحیه ی این عطر کاملا یاد آور شور و انرژی دوران جوانی و نوجوانی است اما در صورتی که شما فردی میانسال با چنین روحیه ای هستید میتوانید به راحتی آن را بپوشید و هم خودتان و هم دیگران از آن لذت ببرید.

ماندگاری و پخش بوی عطر گودگرل مشکی

این عطر زیبا و گیرا دارای ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی است که رضایت هر شخصی را در این زمینه تضمین می کند. اطمینان داشته باشید در هر محیطی که قرار بگیرید افراد زیادی را متوجه حضورتان خواهید کرد.

فصل مناسب برای استفاده از گودگرل کفشی

با توجه به گرم بودن رایحه ی عطر فصول سرد سال بهترین زمان برای استفاده از گود گرل است.

زیبایی این عطر در پاییز و زمستان خود را به خوبی میتواند نشان بدهد و همچنین استفاده در شب های بهاری هم مانعی ندارد.

در چنین شرایطی رایحه ی عطر میتواند همه را مجذوب شما کند و بازخورد های زیادی را برای شما به همراه دارد.ضد افتاب ویتابلا هیچ حالت چربی بر روی پوست صورت شما ایجاد نمی کند .

تفاوت های اصل و فیک

الیسا پرفیوم مرجع تخصصی عطر و ادکلن، با ضمانت صد درصد بر اصالت کالا، ادکلن کارولینا هررا گود گرل و هزاران محصول دیگر را با بسته بندی زیبا و ارسال رایگان تقدیم شما مشتریان گرامی خواهد کرد.

نکات ذیل، باعث می شود که با خیالی آسوده از اصل بودن خرید خود اطمینان یابید:

  • برای تشخیص تقلبی یا اصل بودن عطر گود گرل کافیست به این نکته توجه کنید در نمونه اصلی و اورجینال عطر گود گرل پاشنه طلایی رنگ از جنس فلز است که با ضربه زدن به آن متوجه خواهید شد که جنس آن فلزی است ولی در نمونه های فیک و تقلبی  جنس پاشنه کفش پلاستیکی است.
  • جز این در نسخه ی اصل بچ کد لیزری دور قسمت زیرین نوک کفش هک شده اما در نسخه ی فیک معمولا تنها یک برچسب روی این محل چسبیده.
  • فونت و نوشته های روی بسته بندی عطر اصل متفاوت است و شفاف تر و بسیار با کیفیت تر چاپ شده.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر گود گرل مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر گود گرل مشکی"، کلیک کنید.