۳۴ پروژه بهداشتی و درمانی در کردستان افتتاح می‌شود 

۳۴ پروژه بهداشتی و درمانی در کردستان افتتاح می‌شود 

به گزارش خبرگزاری ایکسل از سنندج، دکتر فریدون عبدالملکی با اعلام این خبر گفت: یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در کشور و به تبع آن در استان کردستان توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی است و در این راستا در استان کردستان هم ۳۴ طرح مهم بهداشتی و درمانی در شهرستان های مختلف استان کردستان به بهره بردای می رسد.

وی دانشکده بین المللو بخش ام آر آی و سی تی آنژیوگرافی بیمارستان توحید سنندج، بخش آی سی یو بیمارستان امام حسین(ع) بیجار، مراکز جامع سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی را از جمله طرح هایی اعلام کرد که قرار است در قالب این ۳۴ پروژه به بهره برداری برسد.

دکتر عبدالملکی هدف از عملیاتی شدن این پروژه ها را کمک به توسعه زیرساخت ها در حوزه درمانی و بهداشتی استان کردستان عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان داشته است و این طرح ها هم با پیگیری های مقامات استانی و نظر مساعد وزیر محترم بهداشت و درمان به مرحله بهره داری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۸ میلیارد تومان برای احداث و تجهیز این پروژه ها لازم است، افزود: افتتاح این پروژه ها نقش مهمی از ارتقای سطح بهداشتی و درمانی استان و دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی دارد.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳۴ پروژه بهداشتی و درمانی در کردستان افتتاح می‌شود " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳۴ پروژه بهداشتی و درمانی در کردستان افتتاح می‌شود "، کلیک کنید.

نوشته های مشابه