محدودیت ترافیکی در محور قدیم “قزوین – رشت”

محدودیت ترافیکی در محور قدیم "قزوین – رشت"

به گزارش خبرگزاری ایکسل از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاسوعا و عاشورای حسینی و در پیش بودن تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم “قزوین – رشت” و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷۰۰ تا ۲۴۰۰ روزهای دوشنبه و سه شنبه و جمعه ۲۶،۲۵ و ۲۹ تیرماه ماه در محور قدیم “قزوین – رشت” و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با تاکید بر اینکه مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می باشد، تصریح کرد: از رانندگان انواع تریلر، کامیون و کامیونت تقاضا می شود نسبت به محدودیت های اعلام شده توجه نموده و برای اجرای آنها همکاری لازم را با کارکنان پلیس راه استان داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت ترافیکی در محور قدیم “قزوین – رشت”" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت ترافیکی در محور قدیم “قزوین – رشت”"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه