نقد و بررسی لنز سونی E 50mm f/1.8 OSS

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

لنز Sony E 50mm f/1.8 OSS

نقد و بررسی لنز سونی E 50mm f/1.8 OSS

سونی یکی از تولید کنندگان دوربین ها و لنزهای با کیفیت و محبوب است.

یکی از لنزهای محبوب این شرکت، لنز 50 میلی متری f1.8 oss این امکان وجود دارد که با وجود باز شدن دیافراگم، توانسته رضایت مصرف کنندگان زیادی را جلب کند.

در ادامه نگاهی دقیق تر به ویژگی های این محصول خواهیم داشت.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Sony E 50mm f/1.8 OSS

نگاهی به ویژگی های لنز 50mm f1.8 oss سونی:

حداکثر دیافراگم آن f1.8 است

قابلیت عکاسی با سرعت شاتر بالاتر در نور کم

مناسب برای دوربین هایی با فریم برش

با قیمت مناسب

اگر بخواهیم ظاهر این لنز را بررسی کنیم باید بگوییم که سونی این محصول را با ابعاد 62*62 میلی متر و وزن 202 گرم در رنگ مشکی تولید کرده است.

لوازم جانبی همراه با این لنز در جعبه و به دست مصرف کنندگان شامل درپوش لنز، درپوش لنز جلو و عقب است.

لنز سونی 50mm f1.8 oss برای دوربین های بدون فول فریم مناسب است. این لنز را می توانید برای دوربین های کراپ فریم برند سونی خریداری و استفاده کنید.

همانطور که از نام این لنز پیداست، لنز سونی 50mm f1.8 oss مجهز به تثبیت کننده داخلی است و بنابراین می تواند تصاویر واضح و دقیقی را ثبت کند.

حداقل فاصله کانونی برای این لنز 39 سانتی متر مشخص شده است.

لازم به ذکر است که محدوده دیافراگم برای لنز 50 میلی متری سونی بین 1.8 تا 22 تنظیم شده است و این لنز دیافراگم بسیار خوبی دارد که یکی از مزیت های ضروری این محصول است.

با وجود حداکثر دیافراگم برای این لنز f1.8، این لنز توانایی بهترین عملکرد را در مکان های کم نور و نسبتا تاریک دارد و برای عکاسی در چنین محیط هایی مناسب است.

همچنین با وجود فاصله کانونی 50 میلی متری، این لنز می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای عکاسانی باشد که در زمینه عکاسی پرتره فعالیت می کنند.

با این لنز می توان بهترین تصاویر پرتره را برای آنها ثبت کرد.

از دیگر مزایای این محصول می توان به وجود موتور فوکوس خودکار آن اشاره کرد که عملکرد سریع و بی صدا دارد و به همین دلیل یک لنز 50 میلی متری f1.8 oss بخرید برای افرادی که فعالیت بیشتری در زمینه عکاسی دارند مناسب است.

به لطف ویژگی های منحصر به فرد این لنز، یک لنز 50mm f1.8 oss بخرید برای افرادی که در زمینه های مختلف عکاسی به خصوص در عکاسی پرتره مبتدی یا حرفه ای هستند مناسب است.

قیمت این لنز در حال حاضر حدود 9 میلیون تومان است.

دوستان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات با فروشگاه ماکسات تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی E 50mm f/1.8 OSS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی E 50mm f/1.8 OSS"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه