نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

Nikon AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G

نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G

Nikon AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G یک لنز پرایم تله فوتو سریع و متوسط ​​است که برای دوربین‌های پایه FX طراحی شده است، اما این لنز تله‌فوتو با دوربین‌های پایه DX نیکون نیز سازگار است. لنز تله فوتو AF-S NIKKOR 85 میلی‌متری f/1.8G برای دوربین‌های مجهز به نور ویدیویی است که توجه کسانی را که از عکاسی پرتره با زاویه دید عریض لذت می‌برند، به خود جلب می‌کند.

با استفاده از این نور، سوژه می تواند کاملا واضح و با وضوح و فوکوس کامل باشد و پس زمینه ای تار ایجاد کند. فاصله کانونی معادل 35 میلی متری این لنز در دوربین های DX cut 127 میلی متر است.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Nikon AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G

دیافراگم

با دیافراگم باز در این لنز تله فوتو، کنترل کامل بر عمق میدان خواهید داشت و عکاسی در نور کم تضمین می شود. همچنین دیافراگم این لنز 7 لامپی و دایره ای است که دیافراگم کاملا دایره ای را تشکیل می دهد و به کمک آن می توانید پس زمینه های تار و تار با بوکه های محو و کاملا دایره ای ایجاد کنید.

لنزها

در این لنز Nikon AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G، نیکون از 9 لنز در 9 گروه استفاده می‌کند که همگی دارای پوشش انحصاری و پیشرفته نیکون به نام Super Integrated هستند که به کاهش شعله‌ور شدن و شعله‌ور شدن کمک می‌کند و پراکندگی نور اصلاح می‌شود.

سیستم فوکوس

این لنز Nikon Nikon AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G از موتور فوکوس SWM بسیار سریع و بی‌صدا خود نیکون استفاده می‌کند که کمک می‌کند فرآیند فوکوس بسیار روان، بی‌صدا و سریع باشد.

علاوه بر این، این لنز مجهز به سیستم فوکوس داخلی است که حلقه فوکوس را در حین فوکوس خودکار محکم می کند، بنابراین در صورت استفاده از فیلتر، عملکرد آن تغییر نمی کند و به راحتی می توانید از فیلترهایی مانند پلاریزه استفاده کنید.

علاوه بر این، لنز Nikon AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G مجهز به سیستم فوکوس دستی پیوسته است که با چرخاندن حلقه فوکوس در حین فوکوس خودکار می توانید به صورت دستی فوکوس کنید.

بدنه و ساختار

این لنز با وزن تنها 350 گرم، لنز سبک و سبک نیکون محسوب می شود و بسیار محبوب است. به لطف حمل و نقل آسان این لنز، برای عکاسی در سفر نیز مناسب است. قطر دیافراگم فیلتر در این لنز 67 میلی متر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه