نقد و بررسی لنز سونی FE 24-70mm f/4 za oss

مقدمه، مرور و بررسی

Sony 24 70mm f4 برای لنز oss

نقد و بررسی لنز سونی FE 24-70mm f/4 za oss

اگر به دنبال یک لنز خوب با عملکرد حرفه ای برای دوربین آلفا خود هستید، لنز 70-24mm f4 برای محور که برای دوربین های فول فریم طراحی شده است، بهترین انتخاب برای شماست.

البته امکان استفاده از این لنز با دوربین های ساب فریم نیز امکان پذیر است با این تفاوت که فاصله کانونی نسبت به دوربین های فول فریم کاهش می یابد.

ما این لنز را با جزئیات بیشتری در زیر بررسی کرده ایم.

با ما بمان.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Sony FE 24-70mm f/4 za oss

اگر بخواهیم به ویژگی های خارجی این محصول اشاره کنیم باید به بدنه پلاستیکی و فلزی و 426 گرمی آن اشاره کنیم.

بدنه این لنز بادوام بوده و ایکسل و موم خوبی دارد. برای این منظور می توان با خیالی آسوده از آن در شرایط مختلف محیطی استفاده کرد.

شاید اولین نکته برای لنز سونی 24-70mm f4 za oss منظور این است که می توان از آن در مکان های کم نور استفاده کرد.

حداکثر دیافراگم این لنز f/4 تعریف شده است، بنابراین می توانید از این لنز برای لذت بردن از عکاسی یا فیلمبرداری هیجان انگیز در محیط های کم نور استفاده کنید.

یکی از مشکلات اصلی استفاده از دوربین هایی با لنزهای مختلف لرزش دست و کیفیت پایین تصویر است. به خصوص افرادی که در حین حرکت شی را ثبت می کنند بیشتر با این مشکل مواجه می شوند. برای کاهش این لرزش باید از سه پایه، تثبیت کننده و … استفاده کنند.

خوشبختانه، شرکت سونی برای لنز سونی 24-70mm f4 برای محوراز یک لرزشگیر مخصوص از SteadyShot اپتیکال استفاده می شود، بنابراین نیازی به استفاده از سه پایه و سایر تجهیزات برای تثبیت و از بین بردن لرزش نیست، زیرا تثبیت کننده این لنز به صورت حرفه ای عمل می کند.

همچنین در ساختار این لنز از 12 المان اپتیکال گروه 12 استفاده شده که یکی از آنها از نوع ED می باشد. لازم به ذکر است این عنصر در کاهش خطای رنگ و افزایش کنتراست نقش بسزایی دارد. این یکی از مزیت های این لنز سونی است.

که می شود گفت لنزها سونی 24-70mm f4 برای محور دارای فاصله کانونی 24 تا 70 میلی متر است که خرید و استفاده از آن در سبک های مختلف عکاسی از جمله عکاسی پرتره و … به کاربران توصیه می شود.

این لنز یکی از لنزهای پرطرفدار سونی است و قیمت تخمینی آن در بازار فعلی حدود 10 میلیون تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی FE 24-70mm f/4 za oss" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی FE 24-70mm f/4 za oss"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه