نقد و بررسی لنز کانن EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM

نقد و بررسی لنز کانن EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM

نمای کلی لنز Canon 300-70
با لنز زوم تله فوتو EF 70-300mm f/4–5.6 IS II USM، عکاسی حرفه ای و جذابی را شروع کنید که هرگز از آن خسته نخواهید شد. با گستره بزرگنمایی گسترده، فوکوس خودکار سریع و عملکرد بی صدا، می تواند برای هرکسی که می خواهد سوژه ها را از راه دور ثبت کند، عالی است. مجهز به فناوری NANO USM، به سرعت فوکوس می‌کند تا بتوانید لحظه‌ای را که می‌خواهید دقیقاً در همان لحظه ثبت کنید.

این فناوری همچنین به دستیابی به عملکرد فوق‌العاده بی‌صدا در حین ضبط ویدیو کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تنها صدایی که می‌شنوید همان چیزی است که مد نظر شماست. همانطور که برای یک عکس عالی آماده می شوید، نمایشگر اطلاعات لنز جدید راهی آسان برای بررسی فاصله کانونی، فاصله کانونی یا عمق میدان در یک نگاه سریع فراهم می کند، که می توانید با نگاه کردن به صفحه نمایش درست بالای لنز انجام دهید. تمام تنظیمات شما در لنز تعبیه شده است.

تعادل شگفت انگیز

اگر سه پایه ندارید یا نمی توانید دوربین را کاملاً ثابت نگه دارید، لرزشگیر داخلی Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM این به شما کمک می کند تصاویر خود را با وجود حرکت دوربین تا حد امکان شفاف نگه دارید. در داخل EF 70-300 f/4–5.6 IS II USM mm یک عنصر لنز UD بهینه‌سازی شده است که به ایجاد تصاویر با کنتراست و جزئیات بالا و در عین حال حذف انحراف رنگی کمک می‌کند.

این لنز 70-300 میلی متری کانن دارای محدوده زوم گسترده و همچنین فوکوس خودکار سریع و اپتیکال به همراه کیفیت بالایی است که برای دوربین های APS-C و عکاسان فول فریم مناسب است.علاوه بر این، برای کسانی که می خواهند لنزهای خود را بزرگ کنند یا به یک لنز زوم سریع و قدرتمند نیاز دارند، بهترین انتخاب است. چه در حال عکاسی از ورزشکاری در حال پریدن بر روی توپ باشید یا از حیات وحش در زیستگاه طبیعی آن عکس بگیرید، این لنز می تواند بهترین عملکرد و نتایج را به شما بدهد زیرا به طور خاص برای آن ساخته شده است. برای تصاویر ثابت، فوکوس خودکار با سرعت بالا را فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که عکس مورد نظر خود را می گیرید.همچنین در هنگام ضبط ویدیو عملکرد تقریباً بی صدا دارد و نویزهای ناخواسته را از ویدیوهای شما حذف می کند. برای کنترل و تسلط بیشتر، فوکوس دستی حتی زمانی که لنز روی فوکوس خودکار تنظیم شده باشد امکان پذیر است. این بدان معنی است که برای مثال، هنگام ضبط یک فیلم، می توانید به آرامی از فوکوس خارج شوید تا جلوه های دراماتیک داشته باشید.

نمایشگر لنز جدید
نمایشگر روی لنز جدید فاصله کانونی و میزان لرزش را نشان می دهد.EF 70-300 f/4–5.6 IS II USM mm دارای صفحه نمایش جدیدی برای دسترسی سریع به طیف وسیعی از اطلاعات لنز است. این به شما امکان می دهد اطلاعات مورد نیاز خود را در یک نگاه ببینید و سپس به عکاسی برگردید.

حالت نمایش فاصله فوکوس فاصله فوکوس لنز را نشان می دهد و همچنین می تواند تخمینی از عمق میدان ارائه دهد، در حالی که حالت نمایش فاصله کانونی معادل 35 میلی متر را نشان می دهد.در حالت جیتر، نمایشگر اطلاعات لنز میزان حرکت لنز و دوربین را تخمین می زند. برای کمک به مشاهده در شرایط نوری مختلف، می‌توانید دو حالت خواندن متن را تنظیم کنید، می‌توانید پس‌زمینه سیاه با متن سفید یا پس‌زمینه روشن با متن سیاه انتخاب کنید.

لنز UD

لنزهای UD به کاهش مقدار کروما کمک می کنند و نتایج واضح و با کنتراست بالا ارائه می دهند. با طراحی کاملاً جدید، EF 70-300mm f/4–5.6 IS II USM دارای 12 گروه با مجموع 17 عنصر، از جمله لنزهای UD با موقعیت مناسب است. UD یا Ultra Low Dispersion، ضمن کاهش تیرگی رنگ و حفظ جزئیات بالا، به تصحیح ناهنجاری های کروم (هاله های رنگی اطراف اشیا) کمک می کند. این به لنز کمک می کند تا رنگ های واضح، با کنتراست بالا و غنی را در سراسر محدوده زوم خود تولید کند.

نمونه عکس گرفته شده با لنز کانن EF 70-300 f / 4–5.6 IS II USM

برای نتایج واضح، EF 70-300 f/4–5.6 IS II USM mm دارای یک سیستم تثبیت‌کننده تصویر بهبودیافته است که لرزش را تا 4 توقف سرعت شاتر به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد. این به معنای عملکرد دستی قابل اعتمادتر و جزئیات واضح تر در شرایط کم نور یا در ISOهای پایین تر است. به علاوه با استفاده از سه پایه می توان پایداری و قدرت تثبیت لنز را افزایش داد. این لنز بر اساس استانداردهای CIPA (Company for Camera Kits and Imaging Products) تست و تایید شده و سپس به بازار عرضه شده است. تاریخ عرضه این محصول 15 سپتامبر 2016 می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه