نقد و بررسی دوربین نیکون CoolPix P1000 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

نیکون CoolPix P1000

نقد و بررسی دوربین نیکون CoolPix P1000 بدنه

دوربین نیکون با زوم فوق العاده

نیکون یکی از محبوب ترین و برترین شرکت ها در زمینه ساخت انواع دوربین های حرفه ای و سوپر زوم می باشد. در واقع اگر محدوده تیراندازی شما اجازه نزدیک شدن به سوژه را به شما نمی دهد. این دوربین با سنسور 16 مگاپیکسلی CMOS و زوم اپتیکال 125 برابری هر آنچه را که انتظار دارید در اختیار شما قرار می دهد. منظره یاب الکترونیکی در کنار صفحه نمایش 3.2 اینچی قابل جابجایی می تواند سال ها شما را از خرید یک دوربین جدید نجات دهد.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون CoolPix P1000

ویژگی های منحصر به فرد دوربین نیکون P1000

قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 25 و 30 فریم بر ثانیه و اتصال مبتنی بر شبکه های بی سیم وای فای و بلوتوث از دیگر مواردی است که این دوربین را نسبت به همتایان خود در بازار استثنایی می کند. سپس می توانید با این دوربین با بالاترین محدوده کیفیت و کمترین نویز تصاویر را با فرمت غیر فشرده نیز ضبط کنید. محدوده دیافراگم این دوربین f: 8-2.8 است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون CoolPix P1000 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون CoolPix P1000 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه