نقد و بررسی لنز سیگما 50mm f/1.4 DG برای کانن

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art for Canon

نقد و بررسی لنز سیگما 50mm f/1.4 DG برای کانن

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز سیگما 50 میلی‌متری f/1.4 DG برای Canon

لنز هنری Sigma 50mm f/1.4 DG HSM برای Canon را معرفی می کنیم
لنز Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art یکی از سری لنزهای آرت سیگما است که برای انواع پایه های کانن و نیکون ساخته شده است. این لنز استاندارد و سریع می تواند حتی در شرایط کم نور با دیافراگم f/1.4 تصاویر را با میزان نور مناسب ثبت کند. ساختار اپتیکی پیشرفته این لنز به شما کمک می کند تا عکس های واضح و با وضوح بالا ثبت کنید. این لنز از یک موتور AF پرسرعت Hyper Sonic استفاده می کند که با الگوریتم های فوکوس خودکار بهینه شده است. این موتور به شما اجازه می دهد تصاویری با فوکوس نرم و سریع داشته باشید. همچنین هنگام ثبت عکس های مختلف در شرایط مختلف عملکرد بهتری خواهد داشت. با لنز Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art، می‌توانید فوکوس را کنترل کنید و با یک حرکت ساده، یعنی تکان دادن حلقه، هر زمان که بخواهید تصاویر واضح‌تری را ضبط و ذخیره کنید. نکته مهم در مورد این سری از لنزهای سیگما این است که از نظر عملکرد اپتیکال و اپتیکال بسیار بهبود یافته و ارتقا یافته اند که کمک زیادی به ثبت عکس های خلاقانه و جذاب خواهد کرد. لنزهای غیر کروی به کار رفته در این لنز کمک زیادی به به حداقل رساندن سایه ها در گوشه های تصویر، محو شدن پس زمینه و ایجاد بوکه های زیبا و طبیعی می کند.

لنزهای آسفریک
وجود لنزهای SLD در این لنز به شما این امکان را می دهد که از سنسور با وضوح بالای دوربین خود نهایت استفاده را ببرید و اطمینان حاصل کنید که عکس های با کنتراست بالا و فوکوس نقطه ای قوی تر و بهتر هستند. در طراحی و ساخت این لنز از بدنه ای به قطر 85.4 میلی متر استفاده شده است. این قطر دیافراگم بزرگ باعث شده است که لنز جزئیات بیشتر و روشنایی تصویر بهتری را در اختیار شما قرار دهد. همچنین تاریکی اطراف تصویر (Vignetting) در گوشه های تصویر به حداقل خواهد رسید. همچنین توجه داشته باشید که استفاده از لنزهای بزرگتر به شما امکان می دهد از دیافراگم باز با وضوح بالاتر بهره ببرید.

پوشش فوق العاده چند لایه
پوشش انحصاری فوق العاده چند لایه مورد استفاده در لنزها Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art به کاهش شعله ور شدن و شبح تا حد زیادی کمک می کند. حتی زمانی که پس‌زمینه‌ای روشن دارید، به لطف این پوشش، عکس‌های واضح‌تری با رنگ‌های ثابت خواهید داشت.

سیستم شناور
با استفاده از سیستم لنز شناور در لنز Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art، لنزهای این لنز در هنگام فوکوس به راحتی قابل جابجایی و تنظیم هستند و نیازی به صرف زمان برای فوکوس قبل از عکاسی نیست. این سیستم شناور کمک می کند تا حداقل فاصله کانونی به 40 سانتی متر برسد و حداکثر بزرگنمایی این لنز 1:5.6 است. این طراحی وضوح تصویر را در نقاط خارج از فوکوس افزایش می دهد و کنتراست کلی تصویر را افزایش می دهد.

موتور فوکوس Hyper Sonic
این موتور فوکوس اولتراسونیک عملکرد بسیار روان و بی صدا و در عین حال سریعی دارد که برای عکاسی پرتره از کودکانی که معمولا بسیار فعال هستند عملکرد خوبی را نشان می دهد. این موتور فوکوس علاوه بر سرعت عملکرد بالا در حین کار، امکان دسترسی مداوم به فوکوس دستی را نیز فراهم می کند، بنابراین هر زمان که نیاز به فوکوس دستی داشتید، می توانید بلافاصله بدون تغییر دکمه های عملکرد لنز از آن استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما 50mm f/1.4 DG برای کانن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما 50mm f/1.4 DG برای کانن"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه