نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 II بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین بدون آینه نیکون Z6 II

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 II بدنه

بررسی مشخصات فنی Z6 Mark 2

اگر به دنبال دوربین اختصاصی در محدوده قیمت حرفه ای هستید. محصولات نیکون می توانند تمام نیازهای شما را برآورده کنند. این دوربین با سنسور فول فریم BSI CMOS با وضوح 24.5 مگاپیکسل و پردازنده دوگانه EXPEED 6 می تواند با هر محصول موجود در بازار از بهترین کانن و سونی رقابت کند. فیلمبرداری این دوربین نیز Ultra HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. عمق خروجی HDMI 12 بیتی این دوربین از تمامی نمایشگرهای LED نیز پشتیبانی می کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

بدنه بدون آینه نیکون Z6 II

راهنمای خرید دوربین 4K فول فریم

از سوی دیگر، لرزشگیر داخلی پنج محوره در کنار منظره یاب الکترونیکی انحصاری نیکون به سراغ شما می آید. اگر می خواهید تصاویر را مرور کنید و تنظیمات را اعمال کنید، صفحه نمایش LCD 3.2 اینچی این امکان را به شما می دهد. قابلیت عکاسی مداوم تا 14 فریم بر ثانیه از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دوربین است.

تمامی امکانات ارتباط بی سیم و فوکوس خودکار ۲۷۳ نقطه ای با تشخیص فاز، این سری از دوربین های نیکون را به غول بی رقیب در رنج قیمتی خود تبدیل کرده است. در واقع اگر می خواهید تجربه عکاسی حرفه ای را کم کم احساس کنید. اکنون این دوربین را در لیست خرید خود قرار دهید. ویژگی های تیراندازی آن نیازهای هر تیراندازی را برآورده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 II بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 II بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه