نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 85mm f/1.4 GM

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

Sony FE 85mm f/1.4 GM

نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 85mm f/1.4 GM

لنز سونی FE 85 میلی‌متری f/1.4 GM که یک لنز پرایم در نظر گرفته می‌شود، محبوب‌ترین فاصله کانونی را برای عکاسی پرتره دارد و همچنین لنز با کیفیتی از سری G Master سونی برای نمایش بالاترین کیفیت عکاسی با دوربین‌های سطح بالا دارد. این یک آلفا است.

لنز 85 میلی متری سونی با فاصله کانونی مناسب و دیافراگم عالی f/1.4 می تواند بوکه زیبا و تاری پس زمینه بی نظیری را در عکس های شما ایجاد کند. علاوه بر این، به لطف 11 پره، دریچه دیافراگمی شکلی کاملاً گرد پیدا می کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Sony FE 85mm f/1.4 GM

حداکثر دیافراگم این لنز f/16 است. از دیگر ویژگی های این لنز، حلقه دیافراگم علاوه بر حلقه فوکوس روی بدنه است که کار شما را بسیار راحت و لذت بخش می کند. البته اگر حلقه تنظیم دیافراگم روی A تنظیم شود، یعنی. به طور خودکار، تنظیمات دیافراگم به خود دوربین واگذار می شود.
نکته قابل توجه دیگر در مورد این حلقه وجود دکمه ای به نام کلیک است که با روشن شدن به صورت تدریجی بزرگ نمایی می کند و در صورت خاموش شدن شاتر را به آرامی و به طور مداوم باز و بسته می کند. این مورد در هنگام عکاسی بسیار کاربردی و قابل مشاهده است.

همچنین موتور فوکوس Sony FE 85mm f/1.4 GM از نوع اولتراسونیک است که از سریع ترین سرعت فوکوس دوربین های سونی آلفا پشتیبانی می کند. این موتور سریع بی صدا و بدون خطای فوکوس کار می کند و حداقل فاصله کانونی که این لنز در اختیار کاربر قرار می دهد 80 سانتی متر است.

این لنز با وزن 820 گرم و طول کمتر از 11 سانتی متر ساخته شده و دیافراگم فیلتر آن 77 میلی متر است. کیفیت ساخت بالای این لنز به وضوح قابل مشاهده است و همانطور که از سری G Master انتظار داشتیم، این لنز در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و گرد و غبار مقاوم است.
بدون شک کاربران دوربین های پرچمدار سری آلفا سونی برای عکاسی پرتره به ندرت لنزی را پیدا می کنند که از نظر کیفیت ساخت و خروجی تصویر با این لنز مطابقت داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 85mm f/1.4 GM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 85mm f/1.4 GM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه