نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی a6600 + 18-135mm

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین DSLR سونی Alpha a6600 با لنز 18-135 میلی متر

نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی a6600 + 18-135mm

دوربین بدون آینه سونی a6600 + 18-135mm یک بسته دوربین و لنز بسیار قدرتمند است که برای عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به عکاسی طراحی شده است. برخی از ویژگی های این دوربین و لنز عبارتند از:

سنسور APS-C با وضوح 24.2 مگاپیکسل
پردازشگر تصویر BIONZ X
سیستم فوکوس خودکار با 425 نقطه فوکوس
حساسیت ISO بالا تا 102400
قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت 11 فریم در ثانیه با فوکوس خودکار و ردیابی تصویر
قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم 3.0 اینچی با وضوح 921k نقطه
امکان اتصال به شبکه های وای فای و NFC برای انتقال عکس به دستگاه های دیگر و کنترل دوربین از راه دور
وزن 503 گرم
علاوه بر این، لنز 135-18 میلی‌متری با سیستم تثبیت‌کننده تصویر Optical SteadyShot و قابلیت زوم 7.5 برابری برای عکاسان حرفه‌ای که به دنبال یک لنز همه کاره هستند، ایده‌آل است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه Sony a6600 + 18-135mm

فوکوس خودکار قدرتمند و مداوم

توزیع متراکم نقاط فوکوس در 84 درصد فریم به همراه سیستم فوکوس هیبریدی که ترکیبی از سیستم تشخیص فاز و کنتراست است، دلیلی است که این دوربین سریع ترین فوکوس دنیا را دارد که معادل 0.02 ثانیه است. .

با حرکت سوژه، نقاط فوکوس اطراف آن فعال می شوند تا فوکوس ردیابی بسیار دقیق را تجربه کنید.

عکس‌های سریع با فوکوس خودکار/AE

با استفاده از دوربین Sony Alpha a6600 می توانید به صورت پیوسته تا 11 فریم بر ثانیه عکاسی کنید که با کمترین تاخیر زمانی روی صفحه نمایش به دست می آید.

در حالت Live View سرعت عکاسی پیاپی به 8 فریم در ثانیه خواهد رسید که البته با فرمت JPEG می توان 116 عکس متوالی را در یک دوره ثبت کرد.

در موقعیت هایی مانند عکاسی از حیات وحش، که نیازی به ایجاد نویز اضافی نیست، حالت عکاسی پیاپی بی صدا با نرخ 8 فریم در ثانیه خواهید داشت. در این حالت حتی با فوکوس خودکار صدای شاتر اضافی وجود نخواهد داشت.

توانایی استفاده از فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی (تمرکز روی چشم) یا ردیابی بی‌درنگ (فوکوس ردیابی) دامنه انتخاب‌های شما را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

موضوع را برای کسری از ثانیه دنبال کنید

سیستم ردیابی سوژه بلافاصله با فشار دادن شاتر تا نیمه یا انتخاب سوژه با لمس صفحه شروع می شود. همچنین می توانید با فشار دادن دکمه ردیابی شروع سفارشی، فوکوس ردیاب را شروع کنید.

ردیابی اشیاء دوربین سونی آلفا 6600 بر اساس یک مدل تشخیص اشیاء خاص است. این فرآیند تشخیص و ردیابی شی بر اساس مجموعه ای از اطلاعات در مورد رنگ، الگوی روشنایی و فاصله جسم است تا بهترین عملکرد فوکوس را برای ردیابی شی در سریع ترین زمان ارائه دهد.

فوکوس خودکار با تشخیص چشم انسان

حتی زمانی که سوژه پرتره شما در حال حرکت است، سیستم تشخیص چشم فوکوس مداوم و پایدار را برای تمرکز صحنه شما فراهم می کند.

این سیستم حتی زمانی که سوژه واضح نیست یا شرایط نوری ضعیف است، بسیار خوب کار خواهد کرد.

علاوه بر قابلیت اولویت بندی فوکوس چشم چپ یا راست از تنظیمات داخل دوربین، می توانید از طریق صفحه نمایش و با لمس نقطه مورد نظر به این عمل دست یابید.

با توجه به موقعیت سوژه ای که به آن نگاه می کنید، محدوده فوکوس به طور خودکار و یکپارچه بین چشم ها و صورت سوژه تغییر می کند.

همچنین اگر ردیابی فوکوس لمسی را فعال کنید، می توانید به راحتی با لمس صفحه نمایش، بر روی ناحیه مورد نظر فوکوس کنید. این قابلیت هم برای فیلمبرداری و هم برای عکاسی ثابت قابل استفاده است.


تثبیت کننده نوری 5 محوره

مکانیزم تثبیت کننده 5 محوره در بدنه این دوربین واقعا عالی است. این سیستم با دوربین APS-C Alpha 6600 سازگاری کامل دارد و با تکیه بر دقت بالای سنسور ژیروسکوپ، ارتعاشات و انحرافات را در 5 محور مختلف (محور زاویه ای، عمودی، افقی و چرخشی) تشخیص داده و جبران می کند. سرعت شاتر تا 5 قدم سریعتر.

عکس های خیره کننده و شگفت انگیز

سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C این دوربین برای جمع‌آوری بهتر نور، محدوده حساسیت بالا و حداقل نویز حتی در ISOهای بالا بهینه شده است. این سنسور در ارتباط با آخرین نسل پردازشگر تصویر bionz x عکس هایی را با وضوح و بازسازی بافت عالی ارائه می دهد.با توجه به بازه ISO این دوربین که بین 100 تا 32000 است، می توانید در شرایط نوری مختلف عکس های بی نقصی بگیرید.

هیچ محدودیتی برای عکاسی با Sony Alpha a6600 وجود ندارد!

امکان ضبط ویدیوهای با کیفیت 4K بدون افت پیکسل با این دوربین وجود دارد. حالت جدید تنظیم تصویر HLG سونی a6600 از ضبط تصویر HDR در زمان واقعی پشتیبانی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی a6600 + 18-135mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی a6600 + 18-135mm"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه