نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G

نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G

نیکون با معرفی لنز Nikon AF-S Nikkor 50mm f/1.4G لنز معمولی و ایده آلی را برای عکاسی پرتره در دوربین های DX در اختیار کاربران قرار داده است. فاصله کانونی معادل 35 میلی متر در این لنز معمولی در دوربین های غیر فول فریم 75 میلی متر است.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G

لنزها

در لنز Nikon AF-S Nikkor 50mm f/1.4G، نیکون از 8 لنز در 7 گروه استفاده می کند، همه این لنزها دارای پوشش انحصاری و پیشرفته نیکون به نام Super Integrated هستند که به کاهش شبح و شعله ور شدن کمک می کند و تصاویر واضح تر و کنتراست ثبت می کند. .

سیستم فوکوس

لنز معمولی AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G از یک موتور فوکوس SWM بسیار سریع و بی صدا استفاده می کند که فرآیند فوکوس را بسیار روان، بی صدا و سریع می کند. علاوه بر این، لنز معمولی AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G مجهز به سیستم فوکوس دستی پیوسته است که می توانید با چرخاندن حلقه فوکوس در حین فوکوس خودکار، به صورت دستی فوکوس کنید.

دیافراگم

دیافراگم این لنز 9 لامپی و دایره ای است که یک دهانه کاملا دایره ای را تشکیل می دهد و به کمک آن می توانید پس زمینه های تار و تار با بوکه های محو و کاملا دایره ای ایجاد کنید.

بدنه و ساختار

این لنز نیکون AF-S Nikkor 50mm f/1.4G یکی از لنزهای سبک و سبک نیکون است که تنها 281 گرم وزن دارد و برای عکاسی در سفر مناسب است و یکی از لنزهای محبوب این شرکت می باشد. قطر دیافراگم فیلتر در این لنز 52 میلی متر است.

Maksath Shop لنز معمولی AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G را به عنوان یک لنز پرایم ایده‌آل برای همه عکاسانی که از دوربین‌های فول فریم غیر نیکون استفاده می‌کنند، توصیه می‌کند. این لنز برای عکاسی پرتره فوق العاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه