نقد و بررسی لنز سونی FE 24-70mm f/2.8 GM

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

Sony FE 24-70mm f/2.8 GM

نقد و بررسی لنز سونی FE 24-70mm f/2.8 GM

اگر به دنبال یک لنز همه کاره و کاربردی هستید، لنزسونی 24-70 میلی متر f2.8 گرم بهترین گزینه برای شما!

سونی تمام تلاش خود را برای تولید و طراحی این لنز به کار گرفته است و با وجود داشتن فاصله کانونی معمولی، عریض و تله فوتو می توانید از این لنز به عنوان یک لنز سه منظوره استفاده کنید.

در زیر به بررسی جزئیات بیشتر این لنز خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 GM

از مشخصات کلی و ظاهری این لنز می توان بدنه فلزی و پلاستیکی به وزن 886 گرم، رنگ مشکی، طول عدسی برابر با 136 میلی متر، قطر 87 میلی متر را مشخص کرد.

لنز سونی 24-70 میلی متر f2.8 گرم از 18 عنصر نوری گروه 13 تشکیل شده است.

از عناصر خارق العاده تشکیل دهنده این لنز می توان به عناصر کروی و اولتراسفریک اشاره کرد که وجود آنها باعث کاهش خطای نوری و در نتیجه ایجاد تصاویر واضح و شفاف می شود.

این لنز می تواند گزینه مناسبی برای دوربین های حرفه ای و فول فریم سونی باشد.

البته در نظر داشته باشید که این لنز برای دوربین های فول فریم نیز کاربرد دارد و تفاوت آنها در فاصله کانونی آنهاست.

فاصله کانونی این لنز برای دوربین های فول فریم بین 700 تا 200 میلی متر و برای دوربین های کراپ فریم بین 36 تا 105 میلی متر تنظیم شده است.

لنز 24-70 میلی متری سونی f2.8 گرم برای عکاسی پرتره بسیار مناسب است.

از دیگر مزیت های این محصول می توان به حداکثر دیافراگم آن اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد در مکان هایی با نور کم عکس بگیرند و این یکی از دلایل محبوبیت لنز است. سونی 24-70 میلی متر f2.8 گرم است

خوشبختانه این لنز برای درایو مستقیم SSM مجهز به این واقعیت است که عملیات فوکوس را با دقت و بدون صدا انجام می دهد. بنابراین، می توانید استفاده کنید لنز 24-70 میلی متر f2.8 گرم تجربه فیلم برداری با فوکوس فوق العاده، نرم و بی صدا را به خود بدهید.

اگر بخواهیم عملکرد فوکوس این لنز را دقیقتر بررسی کنیم، باید بگوییم که این لنز از فوکوس خودکار نیز بهره می برد و حداقل فاصله کانونی برای آن 38 سانتی متر مشخص شده است. همچنین این لنز سونی می تواند تا 0.24x زوم کند.

با این توضیحات و توضیحات می توان گفت تمامی کاربران و طرفداران برند معروف سونی می توانند از لنزهای حرفه ای استفاده کنند سونی 24-70 میلی متر f2.8 گرم از سوژه های خود بهترین تصاویر را استفاده و ثبت کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی FE 24-70mm f/2.8 GM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی FE 24-70mm f/2.8 GM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه