نقد و بررسی لنز کانن EF 16-35mm f/2.8L III USM

مقدمه، مرور و بررسی

Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM

نقد و بررسی لنز کانن EF 16-35mm f/2.8L III USM

مشخصات لنز کانن EF 16-35mm f/2.8L III به شرح زیر می باشد:

نوع لنز: لنز زوم با زاویه باز
مادی بکره: 16 تا 35 میلی متر
حداکثر دیافراگم: F/2.8 ثابت
حداقل غلظت: 0.28 mx 35میلی متر 0.20 در 16میلی متر
تکنولوژی Turkiz: Turkiz ISI (تثبیت کننده تصویر)
ساختار لنز: 14 عنصر در 11 گروه
اندازه فیلتر: 82 میلی متر
وزن: 810 گرم
توابع دیگر: NANO USMکولر هوای داخلی، ضبط تصویر 4کسپر در برابر آب و گرد و غبار

یکی از ویژگی های قابل توجه این لنز، دیافراگم ثابت آن است f/2.8 برای ثبت عکس به صورت کیفی و کاربردی تثبیت کننده تصویر با هدف گرفتن تصاویر بدون سوسو زدن.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM

لنز Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM سومین نسخه از سری لنزهای EF 16-35mm کانن است که از نظر ساختار بدنه و لنزهای استفاده شده و همچنین فناوری پوشش لنز نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته است. گیر. این لنز مانند لنزهای قبلی خود یکی از لنزهای سری L است که همان کیفیت و ساخت حرفه ای مورد انتظار از سری L را ارائه می دهد. نکته مهم در مورد لنز Canon EF 16-35mm، دیافراگم باز و ثابت f/2.8 است که علاوه بر امکان عکاسی در نور کم، بوکه های جذاب و پس زمینه های تار زیبایی ایجاد می کند. این لنز دارای فاصله کانونی 25.6-56 میلی متر در دوربین های APS-C است.

در این لنز از 16 لنز استفاده شده است که در 11 گروه طبقه بندی می شوند. در این میان 2 لنز GMO وجود دارد که نوعی لنز غیر کروی است که توسط کانن با دو سطح مقعر برای جلوگیری از شعله ور شدن نور تولید می شود و حتی در وسیع ترین زاویه دید یا حداقل لنز زوم نیز تاثیر بسیار خوبی دارد. علاوه بر این، یک لنز غیر کروی تخت و دو لنز با پراکندگی فوق العاده کم نیز در این لنز دیده می شود که میزان پراکندگی کروماتیک و CA را در تصاویر این لنز بسیار کاهش خواهد داد. لنز EF 16-35mm f/2.8L III USM از دو نوع پوشش انحصاری جدید کانن به نام‌های پوشش زیر موجی و پوشش کروی هوا استفاده می‌کند. فناوری پیشرفته این دو نوع پوشش، انعکاس نور را بر روی سطح لنز خنثی می کند و از شعله ور شدن حتی در واضح ترین مقدار زوم این لنز جلوگیری می کند. موتور فوکوس اولتراسونیک USM به کار رفته در این لنز از یک پردازنده بسیار پرسرعت با الگوریتم پیشرفته برای حفظ فوکوس روی سوژه های متحرک استفاده خواهد کرد. فوکوس این لنز به صورت داخلی انجام خواهد شد و هیچ افزایش طولی در حین فوکوس وجود ندارد. حلقه فوکوس دستی روی این لنز به طور مداوم در دسترس خواهد بود و می توانید فوکوس را در هر زمانی کنترل کنید.

شایان ذکر است که به دلیل استفاده از دیافراگم 9 تیغه دایره ای در این لنز، مناطق خارج از فوکوس بوکه کاملا دایره ای و زیبایی را نشان می دهند. بدنه لنز Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM مانند مدل های قبلی سری L از ایزوله عالی برخوردار است. تمام درزهای این لنز در برابر شرایط نامساعد محیطی مانند رطوبت و گرد و غبار آب بندی می شوند. در عین حال سطوح خارجی لنزهای جلو و عقب این لنز با پوشش فلوئور پوشانده شده است که جذب کثیفی، لکه یا چربی از دست ها را به حداقل می رساند و تمیز کردن را بسیار آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن EF 16-35mm f/2.8L III USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن EF 16-35mm f/2.8L III USM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه