نقد و بررسی دوربین کانن 40D بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 40D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 40D بدنه

Doriben Crop Frame Canon

کانن محصولی محبوب از نسل مدل‌های فریم برش معروف به 40D را روانه بازار کرده است. از جمله مهم ترین سنسورها می توان به سنسور 10.5 مگاپیکسلی CMOS اشاره کرد. علاوه بر این، سطح دوربین حرفه ای است و می توانید از آن برای ثبت بهترین تصاویر زوم استفاده کنید. حالت ماکرو در این دوربین و فوکوس دستی در دسترس است. صفحه نمایش ال سی دی 3 اینچی این قابلیت را به شما می دهد تا در هنگام عکاسی و پردازش تصویر، محیط کاربری را کنترل کنید. دوربین قابلیت ارتباط بلوتوثی ندارد و برای این کار می توانید از USB و HDMI استفاده کنید.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 40D

ویژگی های دوربین Canon 40D

نوردهی طولانی این دوربین عالی است و محدوده دینامیکی آن نیز گسترده است. در واقع برای کسانی که علاقه مند به عکاسی با وضوح خوب هستند. این دوربین می تواند نیازهای آنها را برطرف کند. قابلیت عکاسی پیوسته با سرعت 6 فریم بر ثانیه حالت دیگری است که این دوربین را متمایز می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 40D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 40D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه