نقد و بررسی دوربین سونی آلفا 200 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین سونی Alpha a200

نقد و بررسی دوربین سونی آلفا 200 بدنه

بررسی دوربین سونی A200

اگر قصد دارید سراغ دوربین میان رده سونی بروید. مدل آلفا 200 با سنسور 10 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 2.7 اینچی می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. این شرکت از زوم دیجیتال 4 برابری در دوربین خود به همراه 7 تنظیمات فلاش برای اصلاح میزان قرمزی چشم استفاده کرده است. در واقع برای کسانی که به عکاسی در نور کم علاقه دارند. به نظر می رسد این مدل گزینه مناسبی باشد.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه سونی آلفا 200

مشخصات سونی آلفا 200

در نهایت این دوربین می تواند نور سفید را در 5 حالت تنظیم کند و پردازنده آن نیز نسل سوم CxPress است. اگر به یک دوربین سبک و ارزان نیاز دارید، این مدل با وزن 532 گرم همان چیزی است که می تواند نیاز شما را برآورده کند.

قابلیت عکاسی پیاپی در این دوربین 3 فریم بر ثانیه است و خبری از امکانات اضافی مانند فیلم برداری نیست. می توانید لنزهای سری سونی و A را روی این دوربین نصب کنید و از عکاسی لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین سونی آلفا 200 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین سونی آلفا 200 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه