نقد و بررسی دوربین نیکون P550 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

بدنه دوربین نیکون P550

نقد و بررسی دوربین نیکون P550 بدنه

آشنایی با دوربین کامپکت نیکون با زوم فوق العاده

نیکون بار دیگر با ساخت دوربینی با زوم فوق العاده در یک نسخه فشرده بازار را به خود اختصاص داده است. شرکت ژاپنی در این مدل افراد حرفه ای بیشتری را در دنیای عکاسی به عنوان هدف و منطقه مشتری خود معرفی کرده و از سنسور CMOS در این دوربین کراپ فریم استفاده کرده است.

محدوده زوم این دوربین از بزرگنمایی 30 تا 40 برابر پشتیبانی می کند، در این میان صفحه نمایش چرخشی سه اینچی با کیفیت می تواند نیاز شما را برای بررسی داده ها و تصاویر برآورده کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون P550

ویژگی های دوربین نیکون P500

کیفیت ساخت این دوربین بسیار بالا بوده و عملکرد آن برای افراد حرفه ای و مبتدی ایده آل است. محدوده دقت سنسور این دوربین از 12 تا 15 مگاپیکسل است و تثبیت سنسور به شما این امکان را می دهد که به راحتی با رزولوشن Full HD با نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. دقت سنسور این دوربین 12.7 مگاپیکسل خواهد بود. فناوری نوری در کنار باتری قدرتمند همان چیزی است که شما نیاز دارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون P550 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون P550 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه