نقد و بررسی دوربین کانن 77D + 18-135mm IS USM

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین Canon EOS 77D DSLR با لنز IS USM 18-135mm

نقد و بررسی دوربین کانن 77D + 18-135mm IS USM

یک انتخاب ایده آل برای گرفتن عکس ها و فیلم های به یاد ماندنی!

دوربین تصویربرداری با وضوح بالای Canon 77D کاهش نویز را برای استفاده در محیط های کم نور انجام می دهد. ویژگی هایی مانند قابلیت عکاسی متوالی در مدت زمان کوتاه و با سرعت بالا، فلاش داخلی قدرتمند و وضوح بالا طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، صفحه نمایش لمسی 3 اینچی دوربین Canon 77D و صفحه نمایش LCD قابل جابجایی، کار با آن را آسان کرده و به کاربر اجازه می دهد تصاویر را از زوایای مختلف ضبط کند. علاوه بر این، این دوربین دارای منظره یاب اپتیکال و پوشش 95 درصدی از دیگر مزایای این محصول است. اشتراک گذاری فایل از طریق WIFI و NFC از دیگر ویژگی های این دوربین نیمه حرفه ای است. دوربین کانن 77D می تواند انتخاب خوبی برای عکاسان در زمینه ورزش، حیات وحش و … باشد که سرعت عکاسی در آن ها اهمیت دارد برای مشاوره در انتخاب محصول می توانید با کارشناسان ماکات شاپ تماس بگیرید، می توانید این محصول را از طریق ماکات خریداری کنید. وب سایت فروشگاه.

شرکت کانن یکی از بهترین شرکت های دنیا در زمینه دوربین های عکاسی و فیلمبرداری می باشد که کیفیت بالای دوربین های این شرکت غیر قابل انکار است. دوربین 77D

دوربین 77D که یکی از بهترین محصولات کانن است، در سال 2017 به بازار عرضه شد.

این دوربین با ویژگی های ایده آل هم برای عکاسی و هم برای فیلم برداری، تمامی نیازهای شما را برآورده می کند.

منتظر بررسی Canon 77D باشید…

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین Canon 77D + 18-135mm IS USM

سنسور دوربین

سنسور دوربین استفاده شده در 77D یک سنسور اندازه APS-C است که در دوربین های دیگر کانن دیده ایم.

دقت موثر این سنسور 24 مگاپیکسلی است که عملکرد نویز بسیار خوبی دارد که باعث می شود کاربر برای استفاده از این دوربین در محیط های کم نور احساس امنیت کند.

محدوده حساسیت این دوربین بین 100 تا 25600 است که با استفاده از حالت Boosted ISO می توانید آن را تا 51200 افزایش دهید.

در کل عکس هایی که با این دوربین در نور کم و در شب گرفته می شوند با نویز کمی هستند که قطعا شما را خوشحال خواهند کرد.

اما در نظر داشته باشید که نباید از این دوربین انتظار عملکرد دوربین حرفه ای داشته باشید!

عکس های گرفته شده توسط 77D در بالاترین حالت 4000 x 6000 پیکسل هستند. نسبت تصویر این دوربین را می توان با توجه به نیاز کاربر در 1:1 – 4:3 – 3:2 – 16:9 تنظیم کرد.

مغز قدرتمند، DIGIC 7

کانن برای بهبود کیفیت کلی دوربین از تمام امکانات خود استفاده می کند تا کاربر محصولی بی نقص داشته باشد.

به همین دلیل، پردازش اطلاعات تصویر 77D بر عهده آخرین پردازنده انحصاری Canon، DIGIC 7 است.

نتیجه استفاده از این پردازنده دقت و سرعت بالای دوربین در هنگام پردازش و ضبط تصاویر است. به لطف DIGIC 7، تمامی مراحل پردازش تصویر (چه برای عکاسی و چه فیلمبرداری) با بالاترین دقت و کمترین زمان انجام می شود.

علاوه بر این، پردازنده DIGIC 7 در کاهش نویز تصویر بسیار قدرتمند است. این بدان معناست که دوربین حتی در ایزوهای بالا نیز نویز را به خوبی کنترل می کند.

یکی از عواملی که می توان نقش پردازنده دوربین را بسیار مهم دانست حالت عکاسی پیاپی دوربین است که در حالت دوربین Canon EOS 77D عملکرد خوبی از خود نشان داده و طبق اطلاعات سازنده این دستگاه می تواند تا 6 فریم بگیرید

صفحه نمایش و منظره یاب

برای نمایش دقیق تصاویر گرفته شده و اطلاعات دوربین، یک صفحه نمایش 3 اینچی در پشت 77D نصب شده است که وضوحی معادل 1040000 ارائه می دهد.

این را هم اضافه کنیم که صفحه نمایش این دوربین متحرک است که هنگام عکاسی از زوایای مختلف و سخت به شما کمک می کند.

در مورد کادربندی و سهولت استفاده از چشمی دوربین باید به این نکته اشاره کرد که در طراحی منظره یاب دوربین Canon EOS 77D تمامی اصول و اصول طراحی ارگونومیک رعایت شده است. در مورد اطلاعات فنی مربوط به VISOR می توان به پوشش 95 درصدی و بزرگنمایی 0.82x اشاره کرد.

فرصت های عکس

حالت های مختلف عکاسی برای Canon 77D بررسی شده است که می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد.

طبق معمول دوربین های کانن، حالت های اولویت شاتر و اولویت دیافراگم و حالت دستی کامل در این سطح وجود دارد.

همچنین، زمانی که به روشنایی طولانی مدت نیاز است، حالت Bulb می تواند به شما کمک زیادی کند. حداقل سرعت شاتر 1/4000 و حداکثر 30 ثانیه است.

فلاش داخلی این دوربین با قابلیت نوردهی تا 12 متر در صورت تنظیم حساسیت نوری این دستگاه بر روی 100 نیز برای زمانی تعبیه شده است که کاربر برای گرفتن عکس بهتر از سوژه به نوردهی اضافی نیاز دارد.

قابلیت شفافیت نیز در گروه قابلیت هایی است که در دوربین 77D پیشرفت چشمگیری داشته است. رزولوشن این مدل 26 امتیاز بالاتر از دوربین قبلی است و به 45 امتیاز می رسد.

تمامی این نقاط از نوع متقاطع بوده و همگی دارای قابلیت تشخیص فاز هستند. عملکرد رزولوشن این مدل مجهز به سنسور Dual Pixel است که وضوح خودکار ثابتی را ارائه می دهد. این قابلیت رزولوشن قدرتمند حتی در محیط های کم نور نیز عملکرد بی نظیری دارد.

فیلمبرداری

به لطف کیفیت بالا در کنار امکانات مختلف تعبیه شده در حالت فیلمبرداری دوربین Canon EOS 77D، عکاسی با این دوربین را به کاری فوق العاده و کاربردی تبدیل کرده است. رزولوشن فیلم های گرفته شده با این مدل در بالاترین حالت 1920*1080 می باشد.

البته با توجه به نیاز کاربر امکان فیلمبرداری با رزولوشن کمتر نیز وجود دارد که برای این کار باید به منوی تنظیمات دوربین رفته و دقت و وضوح مورد نظر را انتخاب کنید.

نرخ فریم فیلم دوربین 77D در بالاترین حالت خود به 60 فریم در ثانیه می رسد که بسیار خوب و کاربردی است. به طور کلی در مورد عکسبرداری از این دستگاه می توان گفت که فایل های ویدئویی دوربین Canon EOS 77D از کیفیت و دقت بالایی برخوردار بوده و میزان نویز تصاویر نیز در محیط های کم نور کاملا راضی کننده است.

هنگام عکاسی تایم لپس، 77D همچنین دارای سیستم تایمر بازه ای است، بنابراین می توانید تصاویر تایم لپس جذابی را با کنترل بیشتر و آزادی عمل ایجاد کنید.

خلاصه

دوربین لنز Canon EOS 77D یکی از بهترین محصولات این شرکت است که به همراه لنز استاندارد به فروش می رسد. دوربین Canon EOS 77D با بهترین سطح تنظیمات دستی و جدیدترین ویژگی های مدل های عکاسی دیجیتال و همچنین قیمت مقرون به صرفه جایگاه خوبی در بین علاقه مندان به عکاسی پیشرفته کسب کرده است.

کانن برای این مدل دوربین یک صفحه نمایش ال سی دی تمام رنگی سه اینچی در نظر گرفته که وضوح تصویر 1.04 میلیون نقطه خواهد داشت.

فوکوس لمسی نیز می تواند در کنار این قابلیت در دسترس باشد. این صفحه متحرک قابلیت تنظیم در زوایای مختلف را دارد که استفاده از آن را در زوایای تنگ آسان می کند و از گرفتن سلفی لذت می برد.

این DSLR همچنین مجهز به فناوری NFC و وای فای داخلی است که از طریق آن می توانید عکس ها یا فیلم های ضبط شده را بدون نیاز به کابل به گوشی یا کامپیوتر خود بدون نیاز به کابل انتقال داده و با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

از دیگر عوامل این مدل می توان به وجود LCD در بالای بدنه اشاره کرد که کنترل و مشاهده تنظیمات دوربین را بسیار آسان می کند. علاوه بر این، 77D مجهز به سنسور چشم است، بنابراین وقتی چشم به منظره یاب نزدیک می شود، صفحه خاموش می شود و باعث صرفه جویی در باتری می شود.

دوربین Canon EOS 77D از سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 7 استفاده می کند که در کنار هم امکان ثبت عکس هایی با وضوح بسیار منحصر به فرد در محیط های کم نور را فراهم می کند.

این مدل بسیار راحت 540 گرم وزن دارد. در سمت راست این مدل برآمدگی وجود دارد تا بتوانید دوربین را به راحتی در دستان خود قرار دهید.

EOS 77D دارای صفحه نمایش LCD 3 اینچی با وضوح 1040000 نقطه و چشمی اپتیکال با پوشش 95 درصد است. تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط این مدل در کارت حافظه SD ذخیره می شوند. عکاسی با این مدل با وضوح Full HD قابل انجام است و حداکثر سرعت آن 60 فریم بر ثانیه است. فاصله کانونی این لنز بین 18 تا 55 میلی متر است و یک مدل زوم معمولی محسوب می شود.

در یک کلام دوربین Canon EOS 77D که یک مدل بسیار پیشرفته است را می توان بهترین انتخاب ممکن برای عکاسان با سابقه کاری زیاد دانست.

همچنین بخوانید: دوربین Canon 77d

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 77D + 18-135mm IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 77D + 18-135mm IS USM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه