نقد و بررسی دوربین نیکون D5100 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D5100

نقد و بررسی دوربین نیکون D5100 بدنه

ویژگی های دوربین نیکون D5100

نیکون بار دیگر به بازار بازگشته است تا طیف خاصی از خریداران را با امکانات موجود در مدل 5100 راضی کند این دوربین از سنسور CMOS با دقت سنسور 15 تا 20 مگاپیکسلی استفاده می کند. دوربین مورد نظر قابلیت زوم تا سه برابر را دارد و بریدگی سنسور آن نیز کراپ است. این در صورتی است که می خواهید تصاویری با اندازه بزرگ چاپ کنید و بیشترین استفاده از این دوربین برای سوژه های خارج از محیط استودیو است. این دوربین می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D5100

راهنمای خرید دوربین سایز کراپ نیکون

پس از آن در این دوربین ها امکان فیلم برداری با وضوح فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه با امکان افزایش حساسیت ISO سنسور تا 25600 وجود دارد این دوربین قطعا یکی از بهترین دوربین هایی است که می توانید در این رنج قیمت پیدا کنید.

صفحه نمایش سه اینچی این دوربین نیز پاسخگوی نیاز هر کاربری در هر سطحی است. تعداد پیکسل های موثر این دوربین 16 مگاپیکسل و پردازنده آن Expeed 2 می باشد و تنها راه اتصال این دوربین به دستگاه های دیگر USB و HDMI می باشد. اگر قصد ورود به دنیای دوربین های دیجیتال قدرتمندتر و حرفه ای را دارید. این محصول همان چیزی است که از نیکون انتظار می رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D5100 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D5100 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه