نقد و بررسی دوربین کانن 800D + 18-135mm IS STM

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین DSLR Canon EOS 800D با لنز 135-18 میلی‌متری IS STM

نقد و بررسی دوربین کانن 800D + 18-135mm IS STM

شرکت کانن برای اولین بار موفق به طراحی یک دوربین حرفه ای سه رقمی شد که در بین عکاسان بسیار محبوب است. ظاهر بسیار زیبا، سبک و در عین حال مقاوم در برابر ضربه یکی از ویژگی های آن است که با این تفاسیر طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

ویدیوی بررسی دوربین Canon 800d در یوتیوب

علاوه بر این، صفحه نمایش دوربین Canon 800d قابل چرخش است و از یک LCD TFT استفاده می کند که به کاربر اجازه می دهد از زوایای مختلف مشاهده کند. سایز این دوربین بسیار کوچک است که به راحتی در دست جای می گیرد و در پروژه های طولانی باعث خستگی نمی شود.

قیمت دوربین کانن 800d قیمت مناسبی دارد و اکثر افراد جامعه توانایی خرید آن را دارند.

از ویژگی های فوق العاده این دستگاه می توان به وضوح بسیار بالا، فوکوس خودکار، سرعت بالا برای گرفتن اجسام متحرک و وجود تثبیت کننده که خیال شما را از دست دادن راحت می کند و مشکلاتی مانند تار شدن عکس را با کیفیتی منحصر به فرد راحت می کند.

علاوه بر نکاتی که در بالا ذکر شد، امکان دسترسی به بلوتوث، وای فای، USB و … می باشد. به شما امکان انتقال فایل ها را می دهد. اگر به دنبال یک دوربین حرفه ای با ویژگی های شگفت انگیز هستید، دوربین را به شما پیشنهاد می کنیم canon 800d آن را بخر

اگر حرفه ای دارید که در آن نیاز به ضبط تصاویر از جهات و زوایای مختلف دارید و همچنین نگران محو شدن تصاویر هستید، این دوربین می تواند در رفع تمامی این مشکلات به شما کمک کند و بهترین تصویر را بسازید.

دوربین 800D سنسورهای فوق العاده ای دارد و از پیشرفته ترین سیستم ها پشتیبانی می کند که شباهت زیادی به دوربین 80D دارد.

این دوربین به راحتی می تواند تمام نیازهای یک عکاس حرفه ای را برطرف کند.

برای بررسی بهتر این دوربین با ما همراه باشید.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین Canon 800D + 18-135mm IS STM

طراحی زیبا و راحت


دوربین 800D بسیار زیبا است و به راحتی می توانید آن را در دست بگیرید و به راحتی آن را در دست بگیرید و با آن کار کنید. ظاهر 800D با همه دوربین ها متفاوت است. این دوربین بسیار خوب طراحی شده است.

بدنه این دوربین از آلیاژ فلزی طراحی شده که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. با خیال راحت این دوربین را با خود حمل کنید و از آن در هر مکانی استفاده کنید. وزن بسیار سبک این دوربین به شما این امکان را می دهد که به راحتی با آن کار کنید. کانن 800d 532 گرم وزن دارد، با این وزن یک dslr سه رقمی پیدا نمی کنید.

از عکاسی حرفه ای لذت ببرید

کانن این دوربین را بسیار حرفه ای طراحی کرده و از بهترین سنسورها برای عکاسی و فوکوس استفاده کرده است. دوربین 800d می تواند عکس های با بهترین کیفیت را به راحتی و با سرعت بالا ثبت کند که در مقایسه با دوربین های رقیب بی نظیر است.

کانن دوربین 800d را طوری طراحی کرده است که بتوانید به راحتی لحظات خود را با وضوح 6000×4000 ثبت کنید.

از بهترین تمرکز لذت ببرید


با دوربین 800d از فوکوس زیبا لذت ببرید. این دوربین دارای 45 نقطه فوکوس است که می تواند به راحتی سوژه را فوکوس کند. اگر دوربین مورد نظر شما دارای سیستم فوکوس خودکار باشد، سیستم فوکوس در دوربین های dslr یک ویژگی عالی است.

این دوربین دارای سیستم فوکوس خودکار است که به راحتی می توانید آن را تنظیم و کار کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که دوربین 800d دارد و برای شما بسیار مفید خواهد بود، تثبیت کننده است.

این دوربین دارای لرزشگیر است که با این سیستم می توانید با خیال راحت عکس بگیرید و نگران لرزش دست خود نباشید.

سرعت عکسبرداری مداوم و ISO

پردازنده Digic 7 ایزو Rebel T7i را از 50 به 25600 رساند و امکان افزایش آن تا 51200 نیز وجود دارد.

6 عکس در 1 ثانیه عکاسی پیاپی از دوربین 800D یکی از مزیت های اصلی آن است.

علاوه بر این، سرعت عکاسی پیاپی دوربین نیز بهبودهای ظریفی را شاهد بوده است

سرعت عکاسی پیاپی 6 فریم بر ثانیه یک مزیت بزرگ برای دوربین 800D است که در رده دوربین های ابتدایی قرار می گیرد. اکنون می توانید با کف دست باز از سوژه های متحرک عکس بگیرید و از آنها تصاویری صاف و بدون نقص بگیرید.

بهبود قابل توجه در سیستم فوکوس

در حالی که شاهد بروز رسانی قابل توجهی در بخش حسگر و پردازنده نبودیم که کاملاً مشابه دوربین d5600 است، سیستم فوکوس این دوربین بهترین پیشرفت را نسبت به مدل قبلی داشت.

همانطور که می دانید نسخه قبلی Canon 750D از سیستم فوکوس 19 نقطه ای بهره می برد. این عدد بیشتر در دوربین های 4 رقمی کانن دیده می شود. اما اکنون با خرید دوربین Canon 800D قادر خواهید بود با استفاده از 45 نقطه کانونی، عکاسی بی نظیری را در مقایسه با سایر دوربین های سطح پایه تجربه کنید.

دوربین 800D مناسب برای عکسبرداری


محسوس ترین پیشرفت در دوربین Canon 800D مربوط به سیستم فوکوس آن است، برخلاف انتظار، این دوربین به سیستم Dual Pixel مجهز شده است. استفاده از این سیستم به دوربین EOS Rebel T7i سرعت بالایی داد. دلیل این دوربین هم همین است. گزینه مناسبی برای فیلمبرداری است.

وقتی این دوربین را در حالت Live view قرار می دهید. سرعت فوکوس مانند سیستم تشخیص فاز عمل می کند. این مشکل در هنگام عکاسی به شما کمک می کند و ردیابی اشیا را در این دوربین بسیار سریع و دقیق می کند.

برای کسانی که قصد دارند از قابلیت های فیلمبرداری دوربین خود فقط گاهی استفاده کنند، EOS 800D بهترین گزینه است. اگر قصد دارید از این مدل برای عکاسی خانگی استفاده کنید، اصلا نگران کیفیت آن نباشید زیرا عملکرد عالی را به شما ارائه می دهد. به لطف ویژگی Dual Pixel در این دوربین، کیفیت فیلمبرداری عالی است.

اگرچه وضوح فیلم برداری این دوربین به 1080p محدود شده است، اما باید گفت که فیلم ها با جزئیات و وضوح بالایی ساخته شده اند. حافظه D800 با فرمت MP4 با فشرده سازی IPB است.

عکاسی با D800 بسیار قابل اعتماد است و صفحه نمایش آن نیز امکان فوکوس روی سوژه های متحرک را فراهم می کند. علاوه بر این، این دوربین دارای یک میکروفون داخلی برای ضبط بهتر صدا است، بنابراین شما کنترل بیشتری بر روی ضبط صدا خواهید داشت. همچنین از آنجایی که این دوربین می تواند عکس های گرفته شده در حالت تایم لپس را به صورت ویدئو ضبط کند، امکان تبدیل عکس های گرفته شده با همان دوربین به فیلم های یکپارچه و پیوسته با فرمت MOV نیز وجود دارد.

از خرید مطمئن لذت ببرید

800D یک دوربین میان رده است. اما خرید دوربین کانن 800D تجربه عکاسی حرفه ای و در عین حال مقرون به صرفه ای را در اختیار علاقه مندان به عکاسی قرار می دهد.

دوربین Canon EOS 800D از صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 104000 پیکسل برای نمایش اطلاعات دوربین و همچنین تصاویر ذخیره شده در حافظه دستگاه استفاده می کند.

این صفحه نمایش قابلیت چرخش به طرفین را دارد، بنابراین برای کادربندی و عکاسی به خصوص در زوایای سخت برای عکاسان مزیت بسیار مهمی محسوب می شود، علاوه بر این، از آنجایی که این صفحه نمایش از TFT LCD بهره می برد، زاویه دید نیز مناسب است، نمایشگر قابل مشاهده است. از اکثر زوایا

علاوه بر این صفحه نمایش از منظره یاب اپتیکال (آینه پنج طرفه) نیز استفاده شده است، این منظره یاب توانایی پوشش 95 درصدی محیط را با بزرگنمایی 0.82 برابری دارد.

ویژگی های ارتباطی دوربین 800d

دوربین Canon 800D از امکانات ارتباطی USB، WiFi و NFC بهره می برد و با کمک این عملکردها و نرم افزار ارتباطی Canon Camera Connect می توانید دوربین خود را به سایر دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ، تلویزیون و … متصل کنید. و از این طریق فایل ها را انتقال دهید. از آنجایی که مصرف زیاد باتری از طریق وای فای می تواند عمر باتری را کاهش دهد، کانن از یک روش ارتباطی کم مصرف در این دوربین استفاده کرده است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از ماندگاری باتری خود در طول روز عکس بگیرید.

همچنین مجهز به Wi-Fi داخلی با NFC برای اشتراک گذاری بی سیم آسان است، بنابراین می توانید عکس ها و فیلم های ضبط شده را به صورت بی سیم به تلفن یا رایانه لوحی خود منتقل کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

دوربین 800d

دوربین Canon 800D یکی دیگر از دوربین‌های سطح پایه شرکت کانن است که سعی کرده از قابلیت‌های دوربین‌های میان‌رده مانند Canon 80D استفاده کند. قیمت دوربین Canon 800D نسبت به دوربین های میان رده کمتر است، بنابراین علاقه مندان به عکاسی می توانند با پرداخت هزینه کمتر به راحتی تجربه عکاسی حرفه ای را به دست آورند.

خرید دوربین دیجیتال Canon 800D یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسی از طبیعت، پرتره، خیابان و حتی حیات وحش است. خرید دوربین Canon 800D به راحتی این امکانات را برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد از هر چیزی که می خواهید عکس های با کیفیت بگیرید.

شما عزیزان می توانید برای خرید دوربین Caon 800D به صورت اقساطی و نقدی با مشاورین ما تماس بگیرید. ما تمام توضیحاتی را که باید در مورد دوربین 800D داشته باشید به شما داده ایم

حال با توجه به متن بالا تصمیم به خرید دوربین 800D بگیرید

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 800D + 18-135mm IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 800D + 18-135mm IS STM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه