نقد و بررسی دوربین نیکون D7500 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D7500

نقد و بررسی دوربین نیکون D7500 بدنه

دوربین پیشرفته نیکون…

دوربین D7500 با بدنه بادوام آلیاژی منیزیم به کاربر این امکان را می دهد که آن را در موقعیت های مختلف حمل کند. علاوه بر این صفحه نمایش LCD و لمسی این محصول باعث سهولت استفاده از آن می شود.

فیلم بررسی دوربین نیکون d7500 در یوتیوب

با خرید این دوربین و استفاده از عملکرد فوکوس حرفه ای آن، قطعا تجربه عکاسی لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. با استفاده از خروجی USB و HDMI می توانید به راحتی دوربین را به لپ تاپ و تلویزیون متصل کرده و تصاویر و فیلم های ضبط شده را مشاهده کنید.

بنابراین خرید دوربین D7500 به افرادی که زمان زیادی را صرف عکاسی در فضای باز می کنند توصیه می شود چرا که بدنه ثابت و عمر باتری قابل قبول آن خیال کاربر را تسهیل می کند و به او اجازه می دهد با ذهنی متمرکز از سوژه های مورد نظر خود عکس بگیرد.

دوربین D7500 با پیشرفت قابل توجهی نسبت به دوربین های سری قبلی ساخته شده و با بدنه کوچکتر و راحت تری به سرعت در بین کاربران محبوبیت پیدا کرد. این دوربین بدنه بسیار مقاومی از آلیاژ منیزیم دارد و می تواند همراه خوبی در شرایط آب و هوایی مختلف باشد. این ویژگی ها بر قیمت دوربین نیکون 7500 تاثیر گذاشت و قیمت دوربین نیکون d7500 را افزایش داد.

شرکت نیکون جدیدترین دوربین خود را با نام دوربین D7500 معرفی کرده است. این دوربین شباهت زیادی به دوربین حرفه ای D5500 نیکون دارد اما با آپدیت های فراوان. یکی از مهم ترین به روز رسانی های دوربین D7500 استفاده از یک سنسور کاملا جدید است. این سنسور همان سنسور دوربین D500 است اما نوع جدید آن دارای 21 مگاپیکسل است که نسبت به دوربین های قبلی D7100 و D7200 کمتر است.

دوربین های قبلی دارای 24 سنسور 24 مگاپیکسلی بودند، اما دوربین D7500 دارای سنسور 21 مگاپیکسلی است. اما این زندگی D7500 را بسیار پیشرفته تر از دوربین های قبلی کرده است. نیکون کار خود را به خوبی بلد است، در این دوربین رزولوشن کاهش یافته است که حساسیت دوربین را نسبت به مدل های قبلی افزایش می دهد. نیکون با کاهش هر یک از سیستم های دوربین D7500، آن را با یک سیستم قدرتمند دیگر افزایش داده است.

یکی از جالب ترین ویژگی های D7500 صفحه نمایش پاپ آپ آن است. این ویژگی اولین بار در دوربین های سری 7000 و در این دوربین دیده شد.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D7500

سیستم فوکوس

یکی از پرکاربردترین سیستم هایی که در بین کاربران بسیار محبوب است، سیستم فوکوس خودکار دوربین است که کار را آسان می کند. دوربین D7500 دارای سیستم فوکوس خودکار است که می توانید به راحتی با آن کار کنید و فوکوس بسیار تمیزی روی سوژه داشته باشید. سیستم فوکوس این دوربین نسبت به دوربین های قبلی پیشرفت زیادی داشته و نسبت به مدل های قبلی از سرعت و دقت بالایی برخوردار است.

سیستم فوکوس دوربین D7500 دارای 51 نقطه است که 15 نقطه آن کراس است که سرعت و دقت بالایی دارد. به راحتی می توانید نقاط فوکوس این دوربین را تا 21 یا 9 نقطه ترکیبی تنظیم کنید. همچنین این دوربین دارای سیستم فوکوس گروهی می باشد، این سیستم سرعت فوکوس دوربین را افزایش می دهد.

طراحی بدنه شگفت انگیز

بدنه دوربین D7500 از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. وزن این دوربین 640 گرم است که به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید و در هر مکانی از آن استفاده کنید. همچنین ابعاد آن 136x104x73 است که نسبت به دوربین های بزرگتر قبلی راحت تر است. با این دوربین می توانید لحظات باشکوه خود را در هر مکان و زمانی ثبت کنید. دوربین d7500 دقیقاً مانند سایر دوربین های نیکون از بالا به نظر می رسد، اما دکمه های بیشتری دارد. این دوربین در بالا بسیار جمع و جور و تمیز است. نیکون این دوربین را بزرگتر از دوربین های قبلی طراحی کرده است و به همین دلیل سیستم های زیادی در این دوربین تعبیه شده است. به راحتی می توانید دوربین d7500 را در دست بگیرید و برای مدت طولانی با آن کار کنید.

یک تجربه عکاسی باورنکردنی

دوربین D7500 یک دوربین حرفه ای است که می تواند بهترین لحظات را ثبت کند. با این دوربین می توانید به راحتی از لحظه ها عکس بگیرید. تنها مشکل این دوربین عدم وجود فناوری تشخیص چهره و لبخند است که نیکون می گوید در دوربین بعدی عرضه خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این دوربین سرعت شاتر آن است که می توانید آن را از 30 ثانیه تا 18000 ثانیه تنظیم کنید.

نمایش

نمایشگر دوربین عملکردهای زیادی دارد و کار با آن آسان است. این نمایشگر به عنوان یک صفحه نمایش لمسی طراحی شده است که می توانید به راحتی با آن کار کنید. با لمس صفحه نمایش می توانید به سرعت به نقاط مختلف دسترسی داشته باشید و حتی می توانید نقطه فوکوس را تنظیم کنید. صفحه نمایش دوربین نیکون d7500 3.2 اینچ است که نسبت به دوربین های قبلی بزرگتر است و دقت آن 922000 نقطه است که همه رنگ ها را به صورت طبیعی نشان می دهد.

راه های ورودی، خروجی و ارتباطی

نیکون راه های زیادی برای انتقال فایل به دوربین D7500 معرفی کرده است. این دوربین دارای خروجی USB می باشد که با آن می توانید به راحتی دوربین را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده و فایل های خود را به آن ها انتقال دهید.

همچنین دارای یک خروجی HDMI است که از طریق آن می توانید دوربین را به تلویزیون متصل کرده و عکس ها یا فیلم های خود را مشاهده کنید. این دوربین علاوه بر تمامی راه های ارتباطی بی سیم دارای راه های ارتباطی بی سیم است که از طریق آن می توانید به راحتی فایل های خود را بدون کابل به دستگاه های دیگر انتقال دهید.

دوربین Canon d7500 دارای تکنولوژی (بلوتوث و وای فای) می باشد که از طریق آن می توانید با استفاده از یکی از این راه ها دوربین را به دوربین های دیگر متصل کرده و فایل های خود را به آن انتقال دهید. همچنین می توانید دوربین را به تلفن همراه خود متصل کرده و از آن به عنوان کنترلر استفاده کنید.

برای دانستن آخرین قیمت دوربین نیکون d7500 با کارشناسان فروشگاه مکث تماس بگیرید.

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D7500 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D7500 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه