نقد و بررسی دوربین نیکون D5600 + 18-55mm بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین DSLR نیکون D5600 با لنز 18-55 میلی متر

نقد و بررسی دوربین نیکون D5600 + 18-55mm بدنه

مخریدی زیبا و کارآمد از نیکون، دوربینی مناسب و اقتصادی برای مبتدیان…!

و بار دیگر، نیکون به عکاسان جوان نیز فکر کرده است دوربین D5600 دوربینی بسیار حرفه ای و در عین حال ابتدایی مناسب برای عکاسان تازه کار طراحی کرده است.

فیلم بررسی دوربین نیکون d5600 در یوتیوب

خرید دوربین D5600 برای افراد مبتدی پیشنهاد می شود و این محصول می تواند در هنگام ثبت عکس و فیلم، امکان عکاسی با کیفیت معمولی و مناسب را برای شما فراهم کند.

دوربین D5600 ابعاد و سبکی کوچک دارد که در استفاده طولانی مدت کاربر را خسته و سردرگم نمی کند. دارای ویژگی هایی مانند کیفیت تصویر خوب با سنسور 24 مگاپیکسلی با نویز بسیار کم و قدرت عکاسی پیاپی سرعت 5 فریم بر ثانیه، چرخش در جهات مختلف و … می باشد و با توجه به این ویژگی ها و قابلیت ها در رده محصولات پرفروش قرار گرفته و بسیاری را به خود جذب می کند. طرفداران

بدنه مقاوم و صفحه نمایش 3.2 اینچی لمسی 360 درجه این محصول به شما این امکان را می دهد که به راحتی از دوربین استفاده کرده و تنظیمات دلخواه را اعمال کنید تا بتوانید به راحتی از زوایای مختلف عکس های باکیفیتی بگیرید.

علاوه بر این امکان انتقال فایل از طریق بلوتوث، NFC، WIFI و HDMI نیز وجود دارد که مزیت مهمی محسوب می شود.

همچنین با استفاده از این دوربین و استفاده از عملکرد ردیابی اشیا، تشخیص چهره، بهترین فوکوس و در نهایت ثبت بهترین عکس امکان پذیر خواهد بود.

اگر به دنبال یک دوربین میان رده و نیمه حرفه ای هستید، خرید D5600 بهترین انتخاب برای شماست.

همانطور که در بالا ذکر شد، کمپیننیکون به عکاسان تازه کار فکر می کند و لنزهای مناسبی برای آنها طراحی می کند. از بین این دوربین های مبتدی می توانید دوربین هایی مانند دوربین 250D، دوربین 4000D، دوربین 2000D و دوربین D3500 و…

کاربران می توانند به راحتی با این دوربین ها کار کنند و عکس هایی با کیفیت بالا بگیرند. همچنین این دوربین ها برای عکاسی بسیار مناسب هستند و جوابگوی عکاسان مبتدی هستند.

دوربین d5600 به لطف پردازنده Expeed 4 عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. همچنین در این دوربین از سنسور CMOS استفاده شده است که به دوربین اجازه می دهد به راحتی عکس هایی با رزولوشن 24 مگاپیکسل ثبت کند. عکس ها با فرمت RAW فشرده نشده در دوربین ذخیره می شوند تا بتوانید به راحتی تغییرات دلخواه را روی آن اعمال کنید.

برای عکاسی پیاپی می توان گفت که این دوربین می تواند 5 فریم در ثانیه ضبط کند. به سیستم عکاسی دوربین D5600 دارای سیستم ضبط فوق العاده ای است. ج دوربین D5600 فیلم ها با وضوح فول اچ دی و حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط می شوند.

همچنین می توانید به راحتی با این دوربین در نورهای مختلف کار کنید زیرا به راحتی می توانید سرعت شاتر و نوردهی ISO را در محدوده مناسب تنظیم کنید. پس نتیجه می گیریم دوربین نیکون d5600 دوربینی با کیفیت عکس و فیلمبرداری که برای عکاسان مبتدی بسیار مناسب است

قسمت بعدی که می خواهیم به آن اشاره کنیم نمایشگر است. دوربین نیکون d5600 دارای صفحه نمایش 3.2 اینچی است که به شما امکان می دهد تصاویر و فیلم ها را مشاهده کنید. صفحه نمایش استفاده شده در این دوربین از نوع لمسی است که به راحتی می توانید با آن کار کنید.

همچنین می توانید تنظیمات دوربین مورد نظر خود را با لمس صفحه نمایش تنظیم کنید. همچنین دوربین D5600 مانند دوربین های dslr دارای ورودی و خروجی های زیادی است که از طریق آن ها می توانید دوربین را به دستگاه های دیگر متصل کرده و فایل های خود را به آن ها انتقال دهید. علاوه بر همه اینها، این دوربین دارای بلوتوث و nfc است که برای انتقال فایل از دوربین به سایر دستگاه های دیجیتال بسیار راحت است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین Nikon D5600 + بدنه 18-55mm

طراحی بدنه عالی

شرکت نیکون دوربین D5600 درست مانند دوربین قبلی خود طراحی شده است. این دوربین به جای آلیاژ منیزیم و پلی کربنات، از کامپوزیت، فیبر کربن و پلاستیک تقویت شده استفاده می کند. مواد به کار رفته در این دوربین باعث تقویت بدنه آن شده است.

اما با وجود شباهت این دوربین با دوربین قبلی، وزن آن 45 گرم بیشتر از آن است. افزایش وزن این دوربین را می توان به بدنه محکمتر آن نسبت داد. اگرچه دوربین D5600 بدنه ای شبیه به دوربین D5300 دارد اما نمی توان گفت که از جلوه D5000 بی بهره است.

این دوربین بسیار راحت و کوچک با وزن 465 گرم طراحی شده است که به راحتی می توانید آن را کنترل کنید.

مشخصات سنسور

ج نیکون d5600 از سنسوری که در دوربین قبلی موجود بود استفاده شده است. نیکون در این دوربین از سنسور APS-C با ابعاد (23.5 x 15.6 میلی متر) استفاده کرده است. با این سنسور 24 مگاپیکسلی می توانید به راحتی عکس هایی با رزولوشن 4000X6000 ثبت کنید.

یکی از نکات منفی این دوربین این است که عکس ها با نسبت تصویر 3.2 ثبت می شوند. ثبت عکس با نسبت های مربعی و فوق عریض را می توان یکی از بزرگترین معایب این دوربین دانست. همچنین سنسور موجود در این دوربین از نوع CMOS می باشد که مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به سنسور CCD دارد.

علاوه بر این، در فضاهای کم نور یا نوردهی طولانی بسیار بهتر عمل می کند. پردازنده مرکزی دوربین D5600 از نوع Expeed 4 است که عملکرد و سرعت بالایی دارد. سیستم دیگری که نسبت به دوربین قبلی بهبود نیافته است، سیستم فوکوس این دوربین است که همان 39 نقطه فوکوس را دارد.

در بخش تمرکز دوربین D5600 قابلیت ردیابی شی را می توان نام برد. به راحتی سوژه را دنبال می کند و بهترین فوکوس را روی آن دارد. همچنین دارای ویژگی تشخیص چهره است که برای بهبود فوکوس بسیار مفید است. تشخیص چهره با لمس صفحه نمایش بسیار راحت است و کار را برای کاربران آسان می کند.

طراحی صفحه نمایش

همانطور که در بالا ذکر شد، دوربین D5600 صفحه نمایش خوبی دارد. صفحه نمایش این دوربین به صورت لمسی طراحی شده است که نسبت به D5000 پیشرفت زیادی دارد. با لمس صفحه نمایش به راحتی می توانید دوربین را کنترل کنید و عکس های ضبط شده را مشاهده کنید.

صفحه نمایش این دوربین قابلیت چرخش در تمام جهات را دارد که بسیار کاربردی است. این ویژگی عکاسی در جهات مختلف را برای کاربر بسیار آسان می کرد. صفحه نمایش دوربین Canon d5600 دارای ابعاد 3.2 اینچ و وضوح 1037000 نقطه است.

این صفحه نمایش رنگ و وضوح بسیار خوبی را برای کاربر به نمایش می گذارد.

خلاصه

نکته: یک دوربین عالی برای عکاسی عالی به سه چیز نیاز دارد: یک لنز خوب. سنسور تصویر با کیفیت بالا و پردازنده استاندارد.

دوربین میان رده Canon D5600 هر سه ویژگی را دارد.

سنسور بسیار قدرتمند 24.2 مگاپیکسلی

پردازنده قدرتمند EXPEED 4

به طور کلی، D5600 یک دوربین میان رده و در عین حال حرفه ای است. این دوربین به راحتی می تواند تمام نیازهای یک عکاس مبتدی را برطرف کند.

ممنون که تا اینجا با ما بودید اگر سوال دیگری دارید، می توانید در زمان استراحت از تیم بپرسید. ما همیشه به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

همچنین بخوانید: دوربین نیکون d5600

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D5600 + 18-55mm بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D5600 + 18-55mm بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه