نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 + 24-70mm بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین بدون آینه نیکون Z6 با لنز 24 تا 70 میلی متر

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 + 24-70mm بدنه

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه نیکون Z6 + بدنه 24-70 میلی متر

نقد و بررسی دوربین نیکون Z6

این دوربین به همراه یک دوربین دیگر به نام z7 وارد بازار شد و به عنوان یک دوربین فول فیلم که دوربین بسیار مناسبی است که کار با آن بسیار آسان است، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. است

دوربین z6 دوربین بسیار قدرتمندی است که به صورت دوربین فول فریم طراحی شده و همانند دوربین فول فریم z7 است و هر دو دوربین بسیار خوبی هستند.

تفاوت دوربین z6 با دوربین z7 قدرت 24 مگاپیکسلی دوربین z6 در مقابل قدرت 26 مگاپیکسلی دوربین z7 است.

نیکون z6 یک ورود عالی به دنیای دوربین های فول فریم با سنسور برش است که کار با آن بسیار آسان است.

بدنه دوربین z6 مانند دوربین قبلی جدیدترین مدل بدنه شرکت نیکون طراحی شده است، بنابراین وزن این دوربین بسیار مناسب است که باعث می شود کارکرد بسیار سبک تر و آسان تر و استفاده طولانی مدت از آن این دوربین باعث خستگی مخاطب نخواهد شد.

مشخصات نمایشگر دوربین z6

دوربین z6 دارای صفحه نمایش TFT-LCD است که اندازه آن 3.2 اینچ می باشد. این نمایشگر نسبت به دوربین های قبلی پیشرفت زیادی کرده است.

دقت نقطه ای این صفحه نمایش 2100000 است که قابلیت لمس نیز دارد این سیستم کارکرد آن را آسان کرده است و تنها با لمس صفحه می توانید به راحتی و سریع به تمامی نقاط دوربین دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید به راحتی با لمس صفحه نمایش، سیستم های دوربین را به دلخواه تنظیم کنید. نمایشگر دوربین z6 دارای سیستم منظره یاب است که می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید و بهترین نمای را برای عکس های خود پیدا کنید.

ورودی ها و خروجی ها

دوربین z6 دارای ورودی و خروجی های زیادی است که از طریق آنها می توانید فایل های خود را به راحتی به دستگاه های دیگر انتقال دهید. همچنین می توانید این دوربین را به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کرده و فایل های خود را به آن انتقال دهید. می توانید تعداد عکس های گرفته شده با دوربین لپ تاپ یا رایانه دارای خروجی USB را مشاهده کنید که می توانید فایل های خود را روی فلش درایو به آن انتقال دهید.

این دوربین دارای خروجی HDMI است که می توانید دوربین را به تلویزیون متصل کرده و عکس ها یا فیلم های خود را مشاهده کنید.

دوربین Z6 علاوه بر خروجی HDMI دارای خروجی تلویزیون مجزا می باشد که با آن می توانید دوربین را به راحتی به تلویزیون متصل کنید.

ارتباطات و ارتباطات

این دوربین علاوه بر ورودی و خروجی های فراوان، راه های ارتباطی بی سیم دارد که از طریق آن می توانید به راحتی دوربین را به دستگاه های دیگر متصل کرده و به راحتی فایل های خود مانند عکس و فیلم را به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید تلفن همراه خود را به دوربین متصل کرده و از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید

دوربین نیکون Z6 دارای روش های ارتباطی (بلوتوث، وای فای و nfc) می باشد. شما به راحتی می توانید فایل های خود را با هر یک از این شبکه ها به اشتراک بگذارید.

مشخصات بدنه دوربین نیکون Z6

دوربین Z6 بدنه ای فلزی و پلاستیکی دارد که تا حدودی در برابر ضربه و آب و هوا مقاوم است

وزن این دوربین به قدری سبک است که می توانید به راحتی آن را با خود حمل کرده و برای مدت طولانی از آن استفاده کنید

بدنه این دوربین نسبت به دوربین های قبلی نیکون تغییر یافته و شهرت آن را بیشتر از سایر دوربین های این کمپانی کرده است.

بدنه دوربین Z6 شباهت زیادی به دوربین Z7 دارد، تفاوت چشمگیری در طراحی بدنه این دوربین ها وجود ندارد.

مشخصات عکاسی دوربین Z6

نیکون سیستم ضبط عکس و فیلم دوربین Z6 را نسبت به دوربین های قبلی پیشرفته تر طراحی کرده است.

این دوربین دارای حداکثر سرعت شاتر 18000 و حداقل 30 ثانیه است که می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کرده و به بهترین شکل عکاسی کنید.

همچنین حداقل حساسیت این دوربین 100 و حداکثر 51200 می باشد.

سرعت عکسبرداری دوربین Z6 در حدود 9 فریم در ثانیه است که به شما امکان می دهد به صورت پشت سر هم و با سرعت بالا عکاسی کنید.

دوربین Z6 به دلیل بدنه جمع و جورش فلاش داخلی ندارد و فقط فلاش خارجی دارد که می توانید در هنگام عکس گرفتن از آن استفاده کنید و نور دلخواه را به عکس های خود بدهید.

همچنین می توانید فلاش را به صورت جداگانه به این دوربین متصل کنید و بهترین نور را به عکس ها یا فیلم های خود بدهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 + 24-70mm بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 + 24-70mm بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه