نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین بدون آینه نیکون Z7

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 بدنه

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه بدنه نیکون Z7

دوربین بدون آینه نیکون Z7

دوربین z7 جدیدترین دوربین نیکون است که قدرتمند و حرفه ای طراحی شده است.زمانی که این دوربین وارد بازار جهانی دوربین شد، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و در کمترین زمان جای خود را در بین دوربین های نیکون باز کرد.

این دوربین نسبت به دوربین قبلی یعنی. دوربین 24 مگاپیکسلی قبلی برای مخاطبان خوب بود، اما اکنون دوربین 45.7 مگاپیکسلی z7 پرچمدار نیکون است.

نیکون این دوربین را به گونه ای طراحی کرده است که تفاوت زیادی با دوربین های دیگر این شرکت دارد. برای مثال می توان گفت این دوربین از سنسور فوکوس خودکار فول فریم بهره می برد که نسبت به دوربین های قبلی نیکون پیشرفت زیادی داشته است.

همچنین دارای سیستم گیرنده تثبیت کننده داخلی است که می توان گفت اولین دوربین با این سیستم در نیکون است.

بدنه دوربین z7 به گونه ای طراحی شده است که جدیدترین مدل بدنه شرکت نیکون است، بنابراین وزن این دوربین بسیار مناسب است که کار با آن و استفاده طولانی مدت را بسیار راحت و آسان می کند. این دوربین باعث خستگی مخاطب نخواهد شد.

همچنین موقعیت لنز در این دوربین با سایر دوربین های نیکون بسیار متفاوت است و آزادی بیشتری وجود دارد که می توانید لنزهای مورد علاقه خود را به این دوربین متصل کنید.

مشخصات صفحه نمایش دوربین Z7

دوربین z7 دارای صفحه نمایش 3.2 اینچی TFT LCD است. این نمایشگر نسبت به دوربین های قبلی پیشرفت زیادی کرده است.دقت نقطه ای این صفحه نمایش 2100000 است که قابلیت لمس نیز دارد این سیستم کارکرد آن را آسان کرده است و تنها با لمس صفحه می توانید به راحتی و سریع به تمامی نقاط دوربین دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید به راحتی با لمس صفحه نمایش، سیستم های دوربین را به دلخواه تنظیم کنید. نمایشگر دوربین z7 دارای سیستم منظره یاب است که می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید و بهترین نمای را برای عکس های خود پیدا کنید.

ورودی ها و خروجی ها

دوربین z7 دارای ورودی و خروجی های زیادی است که از طریق آنها می توانید فایل های خود را به راحتی به دستگاه های دیگر انتقال دهید. همچنین می توانید این دوربین را به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کرده و فایل های خود را به آن انتقال دهید. می توانید تعداد عکس های گرفته شده با دوربین لپ تاپ یا کامپیوتر را مشاهده کنید.این دوربین دارای یک پورت USB است که می توانید فلش مموری خود را متصل کرده و فایل های خود را به فلش درایو انتقال دهید یا فایل های موجود در فلش را مشاهده کنید.

این دوربین دارای خروجی HDMI است که می توانید دوربین را به تلویزیون متصل کرده و عکس ها یا فیلم های خود را مشاهده کنید. دوربین Z7 علاوه بر خروجی HDMI دارای خروجی تلویزیون است که با آن می توانید دوربین را به راحتی به تلویزیون متصل کنید.

ارتباطات و ارتباطات

این دوربین علاوه بر ورودی و خروجی های فراوان، راه های ارتباطی بی سیم دارد که از طریق آن می توانید به راحتی دوربین را به دستگاه های دیگر متصل کرده و به راحتی فایل های خود مانند عکس و فیلم را به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید تلفن همراه خود را به دوربین متصل کرده و از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید

دوربین نیکون Z7 دارای روش های ارتباطی (بلوتوث، وای فای و nfc) می باشد.

شما به راحتی می توانید فایل های خود را با هر یک از این شبکه ها به اشتراک بگذارید.

مشخصات بدنه دوربین نیکون Z7

دوربین Z7 بدنه ای فلزی و پلاستیکی دارد که تا حدودی در برابر ضربه و آب و هوا مقاوم است

وزن این دوربین به قدری سبک است که می توانید به راحتی آن را با خود حمل کرده و برای مدت طولانی از آن استفاده کنید

بدنه این دوربین نسبت به دوربین های قبلی نیکون تغییر یافته و شهرت آن را بیشتر از سایر دوربین های این کمپانی کرده است.

مشخصات عکاسی

سیستم عکاسی دوربین z7 نسبت به دوربین های قبلی نیکون بسیار متفاوت و مجهزتر است.

شرکت نیکون سیستم عکاسی این دوربین را به گونه ای طراحی کرده است که می توان گفت تعداد محدودی از دوربین های این شرکت به این شکل طراحی شده اند.

دوربین z7 می تواند با کیفیت 4k و 30 فریم در ثانیه عکاسی کند و بهترین عکس ها را با بهترین کیفیت ثبت کند.

فرمت های عکس این دوربین H.264 MPEG-4 است که نسبت به دوربین قبلی پیشرفت زیادی کرده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه