نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a6500 + 16-50mm بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6500 با لنز 16-50 میلی متر

نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a6500 + 16-50mm بدنه

یک دوربین بسیار حرفه ای برای عکاسان حرفه ای!

دوربین a6500 با بدنه ضد آب و ضد ضربه و آب و هوا این امکان را به شما می دهد تا با خیال راحت و لذت عکس بگیرید.
پس با خیال راحت این دوربین را بخرید و همه جا همراه خود داشته باشید و سوژه های مختلف را در مکان های مختلف در شرایط آب و هوایی مختلف ثبت کنید.

همچنین سرعت بالای این دوربین برای ضبط سوژه های متحرک عالی است. بنابراین خرید این دوربین به عکاسان آتلیه ای، خبرنگاران، عکاسان فضای باز، عکاسان ورزشی، عکاسان حیات وحش و … توصیه می شود.

صفحه نمایش لمسی و متحرک به شما امکان می دهد در محیط ها و زوایای مختلف عکس بگیرید و همچنین تصاویر را به صورت یکپارچه مشاهده کنید. فیلمبرداری با سرعت و وضوح بالا از دیگر مزایای این محصول است.

خرید دوربین سونی a6500این یک انتخاب هوشمندانه و شایسته برای عکاسان حرفه ای است. اگر به دنبال یک دوربین حرفه ای هستید سریعا این دوربین را سفارش دهید.
بررسی دوربین سونی a6500 در یوتیوب

این دوربین برای همه افراد در هر زمینه ای مناسب است. خاصیت ضد آب بودن، بدنه مقاوم و سرعت بالای آن باعث شده تا عکاسان در زمینه های مختلف از جمله عکاسی حیات وحش، ورزش، خبرنگاران و … باشند. تا از آن استفاده کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

این دوربین مورد توجه کاربران سونی قرار گرفته و آنها را شگفت زده کرده است. دوربین سونی Alpha a6500 نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های باورنکردنی داشته است. دوربین سونی Alpha a6500 از سنسور تصویر CMOS استفاده می کند که دقت موثر آن به 24 مگاپیکسل می رسد.

با این سنسور دوربین آلفا a6500 می توانید به راحتی عکس ها را با کیفیت 4k و با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. همچنین می توانید فیلم هایی با کیفیت FULL HD و سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید. فیلم های ضبط شده با این دوربین با فرمت XAVC S ضبط می شوند.

حداکثر وضوح عکس های ثبت شده با این دوربین 6000×4000 است. هنگام گرفتن عکس یا فیلم می توانید از پردازنده BIONZ X استفاده کنید و حساسیت ISO را افزایش دهید. برای استفاده از این پردازنده باید از سنسور دوربین استفاده کنید. در واقع، هر دو باید با هم استفاده شوند تا حساسیت ISO را افزایش دهند. همچنین می توانید هنگام عکاسی در مکان های کم نور، سرعت شاتر را روی 30 فریم در ثانیه تنظیم کنید و عکس های مناسب را ثبت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز دوربین سونی Alpha a6500 عکاسی پیاپی با سرعت 11 فریم بر ثانیه در حالت سریع و با فرمت RAW که برای عکاسی از سوژه های متحرک بسیار موثر است.

در مورد تنظیمات ISO باید اشاره کنیم که محدوده ISO دوربین سونی Alpha a6500 از 100 تا 25600 می باشد که به راحتی می توانید آن را به دلخواه تنظیم کنید.

در پشت دوربین از صفحه نمایش LCD استفاده شده است که می توانید به راحتی با آن کار کنید. علاوه بر همه اینها، می توانید با یکی از عملکردهای ارتباطی که Wi-Fi و NFC است، فایل های خود را با دوربین به دستگاه های دیگر منتقل کنید.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6500 + بدنه 16-50 میلی متر

طراحی بدنه

جدا از اجزای منحصر به فرد دوربین سونی a6500 باید گفت که بدنه آن بسیار حرفه ای و قدرتمند طراحی شده است. بدنه دوربین حرفه ای سونی آلفا 6500
از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که در برابر ضربه و هوا بسیار مقاوم است.

دوربین را به راحتی با خود حمل کنید و لحظات خوب را در هر کجا و هر زمان ثبت کنید. همچنین سونی دکمه های این دوربین را به گونه ای طراحی کرده است که زیر انگشتان شما قرار می گیرند. این طراحی کارکرد دوربین را آسان می کند.

یکی از بهترین ویژگی های دوربین a6500 مقاومت آن در برابر رطوبت است که می توانید در زیر باران نیز از آن استفاده کنید. دوربین سونی Alpha a6500 دارای 9 دکمه مجزا می باشد که می توانید به راحتی با آنها کار کنید و سرعت خود را بسیار افزایش دهید.

وزن این دوربین تنها 453 گرم است.

مشخصات فوکوس

دوربین a6500 دارای 425 نقطه کانونی است که می توان گفت تنها دوربینی با 425 نقطه کانونی است. این تعداد نقاط فوکوس علاوه بر سیستم تشخیص کنتراست 169 نقطه است. این ویژگی شگفت انگیز باعث شد دوربین a6500 بسیار دقیق و سریع فوکوس کند.

a6500 با این قابلیت فوکوس می تواند به راحتی کل فریم را پوشش دهد. این بدان معنی است که شما می توانید شی را در هر جایی از کادر که می خواهید قرار دهید.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز این دوربین این است که در نور کم می توانید در کمتر از 0.05 ثانیه روی سوژه فوکوس کنید. علاوه بر این، دوربین سونی Alpha a6500 می تواند بهترین فوکوس را هنگام عکاسی از سوژه داشته باشد.

شما باید این را مشخص کنیدمی توانید در حین عکاسی فوکوس را روی سوژه قفل کنید و بهترین تمرکز را برای ویدیوهای خود دارید.

دوربین سونی Alpha a6500 می تواند به راحتی چشم را روی سوژه متمرکز کند. این سیستم این دوربین را به گزینه ای بسیار مناسب برای عکاسان نزدیک تبدیل می کند.

مشخصات نمایشگر

سونی از نمایشگر این دوربین غافل نشده و آن را به شیوه رانندگی طراحی کرده است. به راحتی می توانید دوربین را 90 درجه به سمت بالا و 45 درجه پایین بچرخانید.

صفحه نمایش این دوربین از نوع LCD است که وضوح 921/600 نقطه را ارائه می دهد. صفحه نمایش 3 اینچی این دوربین کار با آن را آسان می کند.

صفحه نمایش LCD این دوربین از تکنولوژی RGBW است که تصاویر ارائه شده توسط آن وضوح بسیار بالایی دارند. تمامی این سیستم های استفاده شده در سونی آلفا 6500 امکان مشاهده آسان صفحه نمایش در زیر نور خورشید را فراهم می کند.

شایان ذکر است که صفحه نمایش این دوربین به صورت لمسی طراحی شده است تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید. با لمس صفحه نمایش به راحتی می توانید نقطه فوکوس را تعیین کنید یا حتی دوربین را تنظیم کنید.

مشخصات تیراندازی

همانطور که در قسمت های بالا برای شما توضیح دادیم دوربین سونی آلفا با سنسور APS-C گزینه مناسبی برای عکاسی و عکاسی است. با خرید دوربین سونی Alpha a6500 شما می توانید فیلم هایی با وضوح 4k و حداکثر سرعت شاتر 30 فریم در ثانیه ضبط کنید که بهترین فیلم ها است

همچنین می‌توانید ویدیوها را با وضوح فول اچ‌دی 1080p با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید. علاوه بر این، این دوربین قابلیت ثبت تایم لپس را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با سرعت 1 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید.

راه های برقراری ارتباط در دوربین a6500

تمامی دوربین های موجود در بازار راه هایی برای انتقال فایل دارند.

این دوربین مانند سایر دوربین های رده بالا دارای راه هایی (wifi و nfc) است که می توانید از هر یک از این راه ها برای انتقال فایل های موجود در دوربین به دستگاه های دیگر استفاده کنید.

با سیستم wifi می توانید Doreen را به سایر دستگاه های دیجیتال مانند تلفن همراه، لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کرده و فایل های خود را به سرعت انتقال دهید. همچنین می توانید دوربین را با سیستم وای فای به دستگاه تلفن همراه متصل کرده و دوربین را از راه دور کنترل کنید.

با سیستم NFC به راحتی می توانید دوربین را به دستگاه هایی که این قابلیت را دارند متصل کنید.

خلاصه

در مجموع می توان گفت که دوربین Sony Alpha a6500 یک دوربین بسیار حرفه ای و قدرتمند است. این دوربین برای افرادی که می خواهند دوربین حرفه ای سونی داشته باشند بسیار مناسب است.

پیشنهاد من به تمام علاقه مندان به دوربین های حرفه ای سونی، خرید دوربین آلفا a6500 است

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a6500 + 16-50mm بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a6500 + 16-50mm بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه