نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 II + 24-70mm بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین بدون آینه نیکون Z6 II با لنز 24 تا 70 میلی متر

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 II + 24-70mm بدنه

دوربین نیکون Z6 Mark 2 با لنز 24-70

اگر در سطح حرفه ای تری عکاسی می کنید و به یک لنز قدرتمند در کنار دوربین خود نیاز دارید، نیکون با معرفی نسل دوم دوربین های سری Z استفاده از سنسور قدرتمند و فول فریم CMOS با وضوح 24.5 این فرصت را به شما ارائه می دهد مگاپیکسل و حداقل نویز حتی هنگام عکاسی در نور کم و همچنین ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه باعث می شود این گزینه را به عنوان یک انتخاب عالی توصیه کنیم.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه نیکون Z6 II + بدنه 24-70 میلی متری

مشخصات Nikon Z6 Mark 2

صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی در این دوربین به همراه قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت 14 فریم بر ثانیه چیزی است که عکاسان نیمه حرفه ای و حرفه ای قصد دارند از آن برای ورود به دنیایی جدید استفاده کنند.

در واقع بر اساس اطلاعات دریافتی، عکاسی و فیلمبرداری با این دوربین بسیار راحت تر و سریعتر از رقبا است. وزن کل این دستگاه با احتساب باتری 705 گرم است و امکان اتصال به پورت های بی سیم مانند وای فای در این دوربین وجود دارد. نوع Micro HDMI این دوربین نیز امکان تبادل اطلاعات با نمایشگر و کامپیوترهای شخصی را به شما می دهد. همه همراه با یک لنز انحصاری قدرتمند 24-70 نیکون.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 II + 24-70mm بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z6 II + 24-70mm بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه