نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی a7S II بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین بدون آینه سونی a7S II

نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی a7S II بدنه

بررسی فنی دوربین Sony Alpha a7S Mark 2

اگر قصد خرید یک دوربین قدرتمند از سونی را دارید. محصول جدید این برند با نام Alpha E7S Mark 2 می تواند گزینه جذابی باشد. این دوربین از سنسور 12 مگاپیکسلی با فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه و پردازشگر تصویر BIONZ S استفاده می کند اگر عکاسی مداوم و سرعت برای شما مهم است. در این دوربین امکان عکاسی پیوسته تا 5 فریم بر ثانیه وجود دارد. سنسور فول فریم این دوربین از نوع انحصاری EXMOR سونی است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه بدنه سونی a7S II

مشخصات و جزئیات دوربین سونی Alpha A7S Mark II

برای ایجاد اتصالات بی سیم در این دوربین بی نظیر و سریع از Wi-Fi و NFC استفاده شده است که تا 409600 نیز قابل تنظیم است. لرزشگیر این دوربین یک سنسور جابجایی است و سیستم فوکوس خودکار آن یکی از نقاط قوت سونی خواهد بود. دوربین آلفا A7S Mark II. با این حال، اگر به یک دوربین فول فریم حرفه ای نیاز دارید. این مدل قطعا می تواند شروع خوبی باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی a7S II بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی a7S II بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه