نقد و بررسی دوربین نیکون D40 بدنه

مقدمه، بررسی و بررسی اجمالی

نیکون D40

نقد و بررسی دوربین نیکون D40 بدنه

Aint سال 2008 ours dright ج services ano ano neno no so сна на сна сна وانک ون با رن اینه در سن رو س لا ان با ران ع ک ی ی سز ر ی سز با با ров سیک با ров с la like وضوح 6 مگاپیکسل، صفحه نمایش 2.5 اینچی LCD با 230000 پیکسل و حساسیت ISO تا 3200 دارد.

مقدمه، بررسی و بررسی

دوربین نیکون D40 بدنه

این دوربین مشابه دسته دوربین هایی است که لنزهای معروف نیکور را با عملکرد عالی گزارش می دهند و این لنزها مشابه AF/F و نوع D هستند و خود دوربین مجهز به لنز 18-55 میلی متری است. از دیگر قابلیت هایی که می توان به آن اشاره کرد، می توان به تنظیم دستی ISO، عکاسی پیاپی با سرعت 2.5 فریم در ثانیه، نمای شفاف، پشتیبانی از کارت حافظه SD/SDHC و پردازشگر نور و رنگ 3D COLR MATRIX METERING3 آخرین مورد برای عکاسی با رنگ و نور طبیعی هنگام عکس گرفتن D40 با باتری های لیتیومی EN – EL9 سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D40 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D40 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه