نقد و بررسی دوربین کانن 550D بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 550D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 550D بدنه

آخرین تکنولوژی ژاپن با ترکیبی از iFCL

شرکت ژاپنی کانن در یکی از محبوب ترین مدل های دوربین دیجیتال خود از سنسور کراپ CMOS استفاده می کند و سنسور آن 18 مگاپیکسلی است. در واقع اگر به پردازش بسیار قدرتمند و البته در سطح متوسط ​​بازار نیاز دارید و انتظار دارید یک دوربین تمام نیازهای شما را برآورده کند، پردازنده DIGIC 4 این مشکل را به خوبی حل می کند. صفحه نمایش 3 اینچی این دوربین نیز امکان کنترل تمامی اطلاعات، تصاویر و داده ها را به شما می دهد. iFCL عملیات تصویر را برای مبتدیان آسان می کند.

دوربین دارای قابلیت فوکوس دستی است و تنظیمات نور دوربین شش حالت خواهد بود. قابلیت اتصال به خروجی USB، HDMI و VGA نیز در این دوربین گنجانده شده است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 550D

کنترل ها و تنظیمات سریع برای عکاسی حرفه ای

تصویربرداری در این دوربین با وضوح فول اچ دی انجام می شود و نویز تصویر در این دوربین به طور موثر ۱۰۰ درصد کاهش می یابد. سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای با سنسور اضافی در مرکز برای لنزهای f/2.8 و بالاتر، فناوری کنترل سریع. همه اینها این دوربین را برای کسانی که خواهان یک دوربین حرفه ای با قابلیت های تجاری هستند، یک عملکرد عالی می کند.

این دوربین نمونه بارز تمام خواسته های یک عکاس در قاب فلزی است که تصور شما را از دنیای دوربین ها تغییر خواهد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 550D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 550D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه