نقد و بررسی دوربین نیکون D3200 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

بدنه دوربین DSLR نیکون D3200

نقد و بررسی دوربین نیکون D3200 بدنه

میان رده حرفه ای – Nikon D3200

نیکون در یکی دیگر از مدل های خود مشخصاتی را ارائه کرد که برای شروع کار و انتخاب دوربین نیمه حرفه ای ایده آل است. استفاده از سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS به همراه Expeed 3 به عنوان پردازنده به شما امکان می دهد بدون نگرانی تصاویر را ضبط کنید. این شرکت از زوم اپتیکال سه برابری و فیلمبرداری Full HD با سرعت 24 تا 30 فریم بر ثانیه رونمایی کرد.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D3200

مشخصات نیکون D3200

همچنین تثبیت کننده واقعیت مجازی در این دوربین، فناوری بسیار خوبی برای کسانی است که نمی توانند از سه پایه برای دوربین استفاده کنند. از طرفی فوکوس دستی این دوربین نیز پاسخگوی نیاز افراد نیمه حرفه ای و سطح بالاتر دنیای عکاسی است. وزن دوربین با باتری 505 گرم و امکان اتصال بی سیم را دارد. این محصول ساخت تایلند است و می تواند خرید عاقلانه ای برای شروع و ورود به دنیای عکاسی باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D3200 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D3200 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه