نقد و بررسی دوربین نیکون D90 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین Nikon D90 DSLR

نقد و بررسی دوربین نیکون D90 بدنه

اقتصادی و ارزان

اگر می خواهید یک دوربین مبتدی، ارزان و مقرون به صرفه کراپ فریم در بازار و بر اساس مدل های شرکت نیکون خریداری کنید، قطعا مدل D90 می تواند اولین انتخاب شما باشد. بنابراین دوربین مورد نظر امکان زوم اپتیکال تا 6 برابر را در اختیار شما قرار می دهد. یک صفحه نمایش 3 اینچی بدون هیچ ویژگی اضافی برای کنترل داده ها و اعمال تغییرات تصویر کافی است. علاوه بر این، این دوربین دیجیتال قابلیت عکاسی با سرعت HD را نیز دارد. باتری آن لیتیوم یونی است و حداقل سرعت شاتر آن 30 ثانیه است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D90

مشخصات نیکون D90

محدوده زوم این دوربین 6 برابر تا 10 برابر است و پردازنده آن نسل اول Expeed است. به طور کلی، اگر به دنبال یک دوربین مقرون به صرفه برای یادگیری علم عکاسی هستید. این مدل سنسور 12.3 می تواند هر نیاز شما را در سطح قیمتی خود برآورده کند. رابط کاربری قدرتمند در این دوربین هم همین اتفاق و موضوع مهمی است که شاید در دوربین های شرکت های دیگر دیده نشود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D90 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D90 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه