نقد و بررسی دوربین نیکون D7100 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D7100

نقد و بررسی دوربین نیکون D7100 بدنه

سریع و قدرتمند – Nikon D7100

نیکون در طراحی دوربین های مقرون به صرفه و سریع تخصص دارد. شرکتی که نقطه قوت آن سیستم نرم افزاری و رابط کاربری با استفاده از پردازنده های خاص است. نیکون در این مدل از سنسور 24 مگاپیکسلی با پردازنده تصویر Expeed3 استفاده می کند. در واقع این پردازنده در یک صفحه نمایش 3.2 اینچی به شما امکان کنترل داده ها و اعمال تنظیمات مختلف تصویر را می دهد. فیلمبرداری این دوربین حداکثر وضوح Full HD و سرعت 60 فریم بر ثانیه دارد.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D7100

دوربین نیکون D7100 یکی از بهترین دوربین های زمان خود و یکی از بهترین دوربین ها برای شروع یک حرفه حرفه ای یا یادگیری عکاسی است. کیفیت عکاسی این دوربین 24 مگاپیکسلی است و می تواند فیلم های Full HD را برای شما ضبط کند.

Nikon D7100 در سطح دوربین های نیمه حرفه ای شرکت نیکون قرار می گیرد. البته این دوربین دیگر تولید نمی شود و قیمت دوربین دست دوم نیکون D7100 در بازار بسته به زمان و میزان کاری که دوربین انجام داده متفاوت است.

برای مشاوره و همچنین خرید و فروش این دوربین می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

مشخصات Nikon D7100

علاوه بر این، 51 نقطه فوکوس و 15 نقطه متقاطع در این دوربین عکاسی پرتره را در هر شرایطی برای شما آسان می کند. سنسور این دوربین از نوع CMOS می باشد. برای کسانی که عادت دارند در موقعیت های خاص عکس بگیرند. لازم به ذکر است که این دوربین دارای بدنه ضد گرد و غبار و رطوبت بوده و ایزو آن از 100 تا 25600 قابل تنظیم می باشد.اگر به دوربین مسافرتی همه کاره نیاز دارید. ما این مدل را پیشنهاد می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D7100 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D7100 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه