نقد و بررسی دوربین کانن 7D Mark II + 18-135mm STM

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین Canon EOS 7D Mark II DSLR با لنز 18-135mm STM

نقد و بررسی دوربین کانن 7D Mark II + 18-135mm STM

قدرتمند و مقرون به صرفه

Canon بار دیگر در سری دوربین های 7D خود قدرت خرید را به طیف گسترده ای از مشتریان می دهد. این شرکت در این دوربین از سنسور کراپ 20.2 مگاپیکسلی استفاده می کند که دارای دو سی پی یو DIGIC6 می باشد. در واقع مدیریت داده ها و پردازش عکس های ثبت شده توسط این دوربین به لطف این پردازنده بسیار سریع و آسان است. اتصال GPS نیز در این دوربین ارائه شده است.

ویدیوی بررسی دوربین 7d mark ii در یوتیوب

مقدمه، بررسی تخصصی

Canon 7D Mark II + 18-135mm STM

مشخصات فنی دوربین Canon EOS 7D Mark 2

لازم به ذکر است که این دوربین با لنز 135-18 میلی متری STM به فروش می رسد. این لنزها در واقع عملکردهای فوکوس و کنترل لرزش بهتری را در حالت های فیلمبرداری به شما ارائه می دهند و نسبت به نسل های قدیمی خود انعطاف پذیرتر هستند. این دوربین می‌تواند ویدیوی Full HD ضبط کند و شما می‌توانید اطلاعات دقیق تنظیمات ویژه دوربین‌های دیجیتال کانن را در صفحه منظره یاب سه اینچی بررسی کنید. این دوربین برای افراد مبتدی و علاقه مندان به عکاسی و تصویربرداری مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 7D Mark II + 18-135mm STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 7D Mark II + 18-135mm STM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه