نقد و بررسی دوربین کانن 5D Mark III بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR Canon EOS 5D Mark III

نقد و بررسی دوربین کانن 5D Mark III بدنه

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه Canon 5D Mark III

یکی از بهترین انتخاب ها برای کارهای حرفه ای با قیمت مناسب دوربین کارکرده Canon 5D Mark III است. اما چرا دست دوم؟؟

چرا دوربین دست دوم Canon 5D mark iii؟

این دوربین چند سالی است که از تولید خارج شده است اما به دلیل اینکه یکی از پرچمداران این کمپانی است همچنان فروش بالایی دارد.

البته این دلیل نیست. دلیل اصلی این دوربین به غیر از فول فریم بودن به کیفیت و ارزش این دوربین برمی گردد. علامت 5 بعدی 3 با کیفیت 24 مگاپیکسلی و اندازه سنسور بزرگ باعث می شود در نور کم عکس ها و فیلم های بهتری بگیرید. این دوربین می تواند با رزولوشن فول اچ دی تا 30 فریم بر ثانیه برای شما فیلم بگیرد.

جنس بدنه این دوربین پلاستیکی و فلزی است که بدنه این دوربین را در برابر ضربه و گرد و غبار مقاوم می کند تا بتوانید از دوربین در مکان های مختلف استفاده کنید.

قیمت یک علامت 5d دست دوم iii چقدر است؟

دوربین های دست دوم متاسفانه قیمت دقیقی ندارند و بسته به کارکرد و شرایط قیمت آنها تعیین می شود. برای مشاوره خرید یا فروش می توانید با مشاوران تیم مکث تماس بگیرید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 5D Mark III بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 5D Mark III بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه