نقد و بررسی دوربین کانن 350D بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 350D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 350D بدنه

ارزان و کاربردی – Canon 350D

اگر به دنبال یک دوربین کانن مقرون به صرفه برای یادگیری اصول و تکنیک های عکاسی هستید. از طرفی دیگر نمی خواهید با پولی که خرج می کنید چیزی از دست بدهید. این مدل با سنسور CMOS و DIGIC II مدلی ارزان قیمت است که در هر شرایطی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. امکان اتصال لنزهای پایه EF/EF-S به این دوربین وجود دارد. اگر علاقه مند به یادگیری عکاسی آکادمیک هستید این دوربین با وضوح 7 نقطه و همچنین کنترل نوردهی و حساسیت ISO از 100 تا 1600 می تواند آیتم مناسبی باشد.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 350D

مشخصات Canon 350D

همچنین کمی جلوتر در این دوربین از یک مانیتور 2 اینچی برای کنترل تمامی اطلاعات و پردازش تصویر و نظارت بر فعالیت CPU استفاده شده است. هیچ تنظیمات عجیب و غریب و سیستم های ضد لرزش حرفه ای وجود ندارد. بدنه آن از پلاستیک ساخته شده و وزن این دوربین 540 گرم است. سنسور 8 مگاپیکسلی این دوربین به همراه فوکوس دستی و خودکار تنها گزینه اقتصادی مورد نظر شماست. اما قابلیت های ارتباطی این دستگاه نیز به USB محدود می شود. در واقع این دوربین برای کسانی مناسب است که می خواهند ابتدایی ترین مراحل کار با دوربین دیجیتال حرفه ای را یاد بگیرند. اما از طرفی دیگر نمی خواهند در این زمینه پول زیادی خرج کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 350D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 350D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه