نقد و بررسی دوربین کانن 650D بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 650D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 650D بدنه

مشخصات کانن 650D

کانن در این سری از دوربین ها از یک سنسور 18 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری استفاده می کند که در کنار فیلمبرداری Full HD برای همه کسانی که خواهان یک دوربین حرفه ای میان رده هستند مناسب خواهد بود. سنسور هیبریدی CMOS این دوربین به همراه سیستم AF تشخیص فاز اولیه ممکن است همان چیزی باشد که در بازار عکاسی پیاپی 5 فریم بر ثانیه به دنبال آن هستید.

مهمتر از همه نسل جدید پردازنده Digic 5 در این دوربین هیچ ابهامی برای یک خرید منحصر به فرد باقی نمی گذارد.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 650D

سریع و قدرتمند – Canon 650D

صفحه نمایش چرخشی 3 اینچی این دوربین به همراه ISO 100 تا 12800 استاندارد می تواند اطمینان حاصل کند که در هر شرایطی عکاسی می کنید. وضوح فیلم برداری این دوربین در کنار زوم اپتیکال تا سه برابر در کنار اتصال USB HDMI می تواند شروع خوبی را در دنیای عکاسی به شما نوید دهد. تراز سفیدی این دوربین در حالت دستی و حالت پیش فرض نیز قابل تنظیم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 650D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 650D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه