نقد و بررسی دوربین نیکون D5300 بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D5300

نقد و بررسی دوربین نیکون D5300 بدنه

مشخصات نیکون D5300

نیکون محصول محبوبی به نام D5300 منتشر کرده است که می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که علاقه مند به ورود به دنیای عکاسی دیجیتال هستند. از این رو این شرکت ژاپنی از پردازنده قدرتمند EXPEED 4 در آن استفاده کرده است که با سنسور کراپ 24 مگاپیکسلی تصاویر را ثبت می کند. از طرفی وزن این دوربین بسیار سبک است و تثبیت کننده VR عکاسی را بسیار راحت می کند.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D5300

راهنمای خرید دوربین با سایز محصول

از طرفی قابلیت های چند فوکوس و قابلیت فوکوس روی 39 نقطه از مزیت های این دوربین دیجیتال است.

دوربین نیکون دارای منظره یاب با پوشش 95 درصدی است و تعداد تصاویری که در حالت پیوسته می گیرید 5 فریم در ثانیه است. قابلیت اتصال به شبکه وای فای بی سیم و ثبت 600 عکس با هر بار شارژ یکی از ویژگی های این دوربین نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است. این دوربین برای عکاسی مقرون به صرفه و نیمه حرفه ای مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D5300 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D5300 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه