بسته مدیریت یکپارچه شهرهای ساحلی تدوین می شود

بسته مدیریت یکپارچه شهرهای ساحلی تدوین می شود

ایکسل/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اعتلای اقتصاد دریا گفت: مقرر شد که در سند جامع توسعه دریا محور استان بسته ای با عنوان مدیریت یکپارچه مناطق شهرهای ساحلی تدوین و گنجانده شود. ‎

در راستای تحقق سیاست های کلی توسعه دریا محور ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین نقش شهرهای ساحلی در برنامه جامع توسعه دریا محور استان؛ دومین جلسه به ریاست استاندار و با حضور فرمانداران و شهرداران ساحلی برگزار شد.

در این جلسه موضوع مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی مورد بررسی قرار گرفت و ضمن مرور چالش ها و موانع؛ در خصوص راهکارهای پیش رو بحث و اتخاذ تصمیم شد.

یوسف نوری استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اعتلای اقتصاد دریا گفت: مقرر شد که در سند جامع توسعه دریا محور استان بسته ای با عنوان مدیریت یکپارچه مناطق شهرهای ساحلی تدوین و گنجانده شود و از نقطه نظرات موجود شهرداران صاحب نظران و خبرگان برای نگاشت این بسته و اجرایی سازی آن با استفاده از ظرفیت های مختلف بخش دولتی و غیردولتی بهره گیری شود.

نوری اقتصاد دریا در بخش های مختلف را یک فرصت کم بدیل برای پیشرفت مازندران دانست و افزود: دریا فرصتی است که نباید در مسیر توسعه استان از آن غفلت شود.

پایان خبر ایکسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسته مدیریت یکپارچه شهرهای ساحلی تدوین می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسته مدیریت یکپارچه شهرهای ساحلی تدوین می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه