نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z5 بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین بدون آینه نیکون Z5

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z5 بدنه

آخرین ایستگاه نیکون Z5

نیکون دارای طیف گسترده ای از دوربین های دیجیتال بدون آینه است. یکی از این مدل های پرفروش در بازارهای جهانی نسخه فول فریم Z5 با رزولوشن 24.3 مگاپیکسل پردازشگر تصویر EXPEED 6 است. برای بسیاری توانایی ضبط فیلم در دوربین بسیار مهم است. البته در این مدل از حالت Ultra HD و لرزشگیر روی سنسور سوئیچ استفاده شده است.

یعنی خبری از لرزش های معمول و افتادن قاب نیست. همچنین منظره یاب این دستگاه از نوع قدیمی بوده و طراحی بدنه آن واقعاً غیرعادی است. این دوربین فول فریم برای کسانی مناسب است که می خواهند یک مدل حرفه ای را با قیمتی بسیار کمتر از گزینه های خرید شرکت های دیگر خریداری کنند. 273 نقطه فوکوس در این دوربین استفاده شده است. یک صفحه نمایش لمسی چرخان 3.2 اینچی نیز دستورات شما را اجرا می کند.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه بدنه نیکون Z5

ویژگی های منحصر به فرد دوربین نیکون Z5

قابلیت کنترل از طریق گوشی هوشمند و اتصال به پورت های بی سیم و بی سیم نیز در این دوربین کاملاً اندیشیده شده است.

این دوربین در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است و با احتساب باتری 675 گرم وزن دارد. با این توضیحات احتمالا متوجه شدید. این دوربین می تواند کمک و همراهی همیشگی در سفرها و وبلاگ های شما باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z5 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z5 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه