نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z50 بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین بدون آینه نیکون Z50

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z50 بدنه

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه نیکون Z50

بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z50

دوربین بدون آینه z50 یک دوربین جدید از نیکون است که دارای ویژگی های بسیاری است و نسخه ساده تر از دوربین z6 است که نسبت به دوربین قبلی بسیار بهبود یافته است و کمترین قیمت دوربین بدون آینه ممکن است.

دوربین سبک است که بسیار راحت است اما از صفحه نمایش 3.2 اینچی استفاده می کند که یک حرکت سخاوتمندانه است.

نیکون برخلاف کانن از دو پایه مختلف در دوربین های بدون آینه فول فریم و نیم فریم خود استفاده نکرده است که به شما امکان می دهد لنزهای مورد نظر را به دلخواه به دوربین متصل کنید.

دوربین z50 اولین دوربین APS-C در خانواده Z است.

این دوربین از سیستم فوکوس 209 نقطه ای بهره می برد که بسیار بالاتر و حرفه ای تر از دوربین های قبلی است و می تواند سوژه را به بهترین شکل ممکن فوکوس کند.

این دوربین علاوه بر فوکوس فوق العاده ای که دارد دارای سیستم ردیابی چهره و تشخیص چشم است که می تواند به راحتی صورت سوژه را دنبال کرده و چشمان آنها را تشخیص دهد و بهترین فوکوس ممکن را روی آن ها داشته باشد.

نیکون در این دوربین از سیستم قفل سوژه نیز استفاده می کند به این معنی که اگر سوژه دیگری وارد کادر دوربین شود فوکوس نسبت به سوژه مورد نظر تغییر نمی کند.

دوربین Z50 یک دوربین میان رده است که ساختار بدنه بسیار قدرتمندی دارد و وزن این دوربین بسیار سبک است که استفاده از بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است .

مشخصات نمایشگر و منظره یاب دوربین Z50

نیکون از یک صفحه نمایش 3.2 اینچی در دوربین Z50 استفاده می کند که دارای 104 میلیون نقطه است. این نمایشگر با کیفیت بسیار بالایی طراحی شده است و به صورت لمسی طراحی شده است که به راحتی می توانید با آن کار کنید و به تمامی قسمت های دوربین دسترسی سریع داشته باشید.

همچنین این دوربین علاوه بر صفحه نمایش لمسی دارای یک چرخان تبلت مانند است که می توانید آن را به دلخواه تنظیم کنید. می توانید صفحه را 180 درجه به سمت پایین بچرخانید.

صفحه نمایش دوربین Z50 دارای وضوح 1040000 نقطه است که نسبت به دوربین های قبلی تغییر چندانی نکرده است. این دوربین دارای منظره یاب الکترونیکی است که می تواند 100 درصد سوژه را پوشش دهد. همچنین می توانید 1.02 برابر منظره یاب Z50 را زوم کنید که نسبت به دوربین قبلی یک پیشرفت بزرگ است.

ورودی ها و خروجی ها

دوربین Z50 دارای ورودی و خروجی های زیادی است که می توانید به راحتی فایل های خود را در دستگاه های دیگر انتقال داده یا مشاهده کنید. این دوربین دارای پورت USB است که به راحتی می توانید فلش خود را متصل کرده و فایل های خود را به فلش درایو انتقال دهید.

همچنین دوربین Z50 دارای خروجی HDMI است که می توانید دوربین را به تلویزیون متصل کرده و عکس ها یا فیلم های خود را مشاهده کنید.

می توانید دوربین را به رایانه شخصی یا لپ تاپ متصل کرده و فایل های خود را انتقال یا مشاهده کنید. همچنین می توانید تعداد عکس های گرفته شده با دوربین را مشاهده کنید.

مشخصات تصویربرداری دوربین Z50

نیکون سیستم ضبط عکس و فیلم دوربین Z50 را نسبت به دوربین های قبلی پیشرفته تر طراحی کرده است.

حداکثر سرعت شاتر این دوربین 18000 و حداقل 30 ثانیه است که می توانید آن را به دلخواه تنظیم کنید و به بهترین شکل ممکن عکاسی کنید.

همچنین حداقل حساسیت این دوربین 100 و حداکثر 25600 می باشد که می توانید آن را به 51200 ارتقا دهید و هر طور که دوست دارید با آن کار کنید.

سرعت عکسبرداری دوربین Z50 حدود 9 فریم بر ثانیه است که به شما امکان می دهد به صورت پشت سر هم و با سرعت بالا عکاسی کنید.

دوربین Z50 به دلیل بدنه جمع و جور خود فلاش داخلی ندارد بلکه فقط یک فلاش خارجی دارد که می توانید هنگام عکس گرفتن و دادن نور دلخواه به عکس ها از آن استفاده کنید.

همچنین می توانید فلاش را به صورت جداگانه به این دوربین متصل کنید و بهترین نور را به عکس ها یا فیلم های خود بدهید.

طراحی بدنه و مشخصات

بدنه دوربین Z50 از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که در برابر ضربه مقاوم است. گردو در برابر تغییرات خاک و آب و هوا بسیار مقاوم است.

این دوربین وزن بسیار خوبی دارد که حدود 397 کیلوگرم است. وزن کم این دوربین حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است.

همچنین طراحی بدنه این دوربین حرفه ای است که در دست گرفتن و کارکردن با دوربین آسان می باشد.

شرکت نیکون اعلام کرده است که این دوربین مانند دوربین های قبلی یعنی Z7 و Z6 پایدار نیست که دلیل آن فلاش پاپ آپ به کار رفته در این دوربین است.

مشخصات باتری

دوربین Z50 دارای باتری لیتیومی EN-EL 25 است که باتری مناسبی برای این دوربین نیست.

این باتری به صورت قابل شارژ طراحی شده است بنابراین می توانید پس از اتمام شارژ آن را به شارژر متصل کرده و دوباره از آن استفاده کنید.

همچنین این باتری با هر بار شارژ می تواند حدود 320 عکس ثبت کند و با هر بار شارژ این تعداد عکس را ثبت خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z50 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z50 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه