اولین شماره مجله «آناتک» منتشر شد

اولین شماره مجله «آناتک» منتشر شد

اولین شماره مجله «آناتک» ۱۴۰۳ در ۲۴۵ صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایکسل زیست بوم فناوری مجموعه ای پویا از فناوری های متنوع است که هر یک پنجره ای نو به دنیای اکتشافات و نوآوری می گشاید. این فناوری ها به طور چشمگیری در بهبود کیفیت زندگی انسان نقش دارند و در سراسر جهان به کار گرفته می شوند تا نسل های کنونی و آینده از مزایای آن ها بهره مند شوند.

در راستای اهمیت موضوع «فناوری» اولین شماره مجله آناتک در گروه رسانه ای خبرگزاری ایکسلشر شد و به چاپ رسید. مجله ایکسل تک در نخستین شماره خود تصویری جامع از وضعیت فناوری در کشور ارائه داده است. این مجله با بررسی دستاوردهای داخلی فناوری های خارجی دیدگاه های نخبگان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری و تحلیل های کارشناسان زیست بوم فناوری به تحلیل عمیقی از چالش ها و فرصت های پیش روی این حوزه پرداخته است.

اولین شماره مجله «آناتک» منتشر شد

این مجله در 4 فصل «فناوری های خارجی منظومه علم و فناوری» « فناوریهای داخلی منظومه علم و فناوری» «نخبگان و متخصصان منظومه علم و فناوری» و « یادداشت های منظومه علم و فناوری» چاپ شده است.

در بخش اول مجلــه آناتــک دســتاوردهای فناورانــه بین المللــی معرفــی شده است. در بخش دوم بـه معرفـی دسـتاوردهای فناورانه و چالـش هـای تولیـد و صـادرات آنهـا پرداخته شده است.  در بخـش سوم از مجلـه آناتـک بـه معرفـی دسـتاوردهای فناورانـه داخلــی چالش هــای تولیــد و صــادرات آنهــا و همچنیــن بررســی راهکارهــای ارتقــای ایــن حــوزه تمرکز شده  است. همچنین در بخش چهارم آناتک طیــف گســترده نظــرات اعضای اکوسیستم فناوری و نوآوری آورده شده است.

اولین شماره مجله آناتک در245صفحه قابل دسترس است.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین شماره مجله «آناتک» منتشر شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین شماره مجله «آناتک» منتشر شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه