بازاریابی
-
اقتصادی
فرق Heavy Duty با Super Heavy Duty دقیقاً چیه؟
در بازار متنوع باتریها، انتخاب میان انواع Heavy Duty، Super Heavy Duty و Alkaline اغلب مصرفکنندگان را با پرسشهای بسیاری روبرو میکند. فرق Heavy Duty با Super Heavy Duty دقیقاً در چیست و کدامیک برای نیاز دستگاه شما مناسبتر است؟…
-
اقتصادی
قیمت گذاری تخفیف دار: تغییر رفتار مشتری به نفع شما
چگونه قیمت گذاری تخفیف دار می تواند رفتار مصرف کننده را به نفع شما تغییر دهد؟ قیمت گذاری تخفیف دار مثل یک اهرم جادویی عمل می کند که با تحریک جنبه های روانشناختی مشتری، او را ترغیب به خرید بیشتر،…
-
کتاب
خلاصه کتاب بازاریابی 5: بازاریابی انسان به انسان + نکات کلیدی
خلاصه کتاب بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان (نویسنده مهدی امامی، علی صنایعی، احمد سلیمی) کتاب بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان نوشته مهدی امامی، علی صنایعی و احمد سلیمی، راهنمایی جامع برای درک تلفیق فناوری های نوین…