گانودرما چیست و از کجا تهیه کنیم

اگر به دنبال خالص ترین قارچهای دارویی هستی و میخواهی اونها رو با خیال راحت مستقیم از تولید کننده، بدون واسطه و با قیمت مناسب تهیه کنی ما میتونیم انتخاب هوشمندانه شما باشیم . قهوه گانودرما خرید بسیار هوشمندانه ای میتواند باشد برای کسانی که به دنبال بهترین نتیجه هستند . قارچ گانودرما چیست؟ قارچ گانودرما جزیی از قارچ های گونه قرمز است و یک گیاه دارویی به حساب می آید. نام علمی این قارچ گانودرما لوسیدوم (Ganoderma Lucidum) می باشد. خواص بسیار زیاد این قارچ باعث شهرت آن در دنیا شده ودر حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا شناخته شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

گانودرما چیست و از کجا تهیه کنیم

تاریخچه این قارچ به دو هزار سال پیش و کشور چین باز می گردد که در آن زمان به علت کمیابی این قارچ فقط در اختیار پادشاهان و افراد مرفه قرار داشت و مردم عادی از خواص بی نظیر این قارچ بی بهره بودند و به دلیل خواص زیاد و کمیابی و قیمت بالایی که داشت در آن زمان به آن «پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان» معروف شده بود. این قارچ در طب سنتی چین جایگاه بسیار ویژه ای داشته و دارد و برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می کنند. چینی ها به این قارچ Lengzhi می گویند. خوشبختانه در حال حاضر قارچ گانودرما در بسیاری از کشورها از جمله ایران پرورش داده می شود و این قارچ در اختیار عموم مردم قرار گرفته است. ایران گانودرما نیز به عنوان بزرگترین مرکز پرورش و فروش قارچ گانودرما در ایران فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است.

ایران گانودرما با هدف فراهم نمودن بستری برای توزیع قارچ های دارویی با کیفیت و خالص، پا به عرصه گذاشته و با عرضه مستقیم این قارچ ها، سعی در به صرفه کردن و همگانی نمودن مصرف آنها داشته است. وسعت کاری ایران گانودرما به پهنای ایران عزیز است و افتخار این مجموعه آن است که این محصولات را با کیفیت بالا به هموطنان عزیز در دورترین نقاط کشور رسانده است. ایران گانودرما تا به حال افتخار صادرات این محصول به کشورهای استرالیا، ترکیه، عمان، عراق و افغانستان را داشته است و بدیهی است هدف غایی ایران گانودرما به اینجا ختم نشده و افق دید این مجموعه، بسیار بلند است. ایران گانودرما کیفیت را در اولویت کاری خود قرار داده و با بکارگیری از جدیدترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان مرغوب ترین قارچ های دارویی را پرورش و عرضه می نماید.

تمامی قارچ های عرضه شده در ایران گانودرما دارای ضمانت اصالت محصول می باشند و با توجه به دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت شما عزیزان با خیالی راحت می توانید محصول مورد نظر خود را از سایت ما سفارش دهید. گانودرما از کجا بخریم ؟ گانودرما از کجا بخریم بهتره؟ قیمت قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز اصل با نمونه فیک این محصول بسیار متفاوت است . بهترین گانودرما اصل و با قیمت مناسب رو از کجا میتونیم تهیه کنیم؟ و شاید سوال شما این باشد که بهترین نوع گانودرما کدام یکی است؟ پاسخ تمامی این سوالات را به صورت کامل و جامع در این مقاله نوشته ایم، پس تا انتها با گانودرما بیز همراه باشید. گانودرما بیش از 4 هزار سال است که در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته است و از زمان قدیم تا کنون برای درمان و افزایش سیستم ایمنی بدن استفاده میشود.

گانودرما از نظر طب سنتی بهترین گیاه درمانی است که میتواند برای سیستم ایمنی بدن هر انسان یک معجزه باشد و موجب نشاط و ارامش هر انسانی شود. گانودرما در اصل یک نوع قارچ است که در شرق رشد میکند و از زمان های بسیار قدیم پزشک ها و دانشمندان مصرف گانودرما را برای مردم توصیه میکردند. و همین قارچ در طول زمان در سراسر دنیا معروف تر شد و به شیوه های مختلف مورد استفاده قرار گرفت. گانودرما را میتوانید به صورت قارچ گانودرما، قرص گانودرما، و قهوه گانودرما مصرف کنید و حتی امروزه صابون و شامپو گانودرما در بازار وجود دارد که برای بیماری های پیسی و پسوریازیس پیشنهاد میشود حتما استفاده کنید. قارچ گانودرما فقط یک قسمت به خصوصی از آن مورد استفاده میباشد و همه قارچ گانودرما گیاهی نیست و خواص ندارد!

مصرف قرص های گانودرما اصلا پیشنهاد نمیشود چرا که توسط هیچ شرکتی تولید نمیشود و همه آنها دست ساز و غیر بهداشتی است. نحوه مصرف قارچ گانودرما بسیار سخت و دشوار و همچنین زمان بر است و به همین دلیل بسیاری از مردم به سمت مصرف قهوه فوری گانودرما امده اند و حتما تا الان اسم قهوه گانودرما دکتر بیز را شنده اید. پس با این وجود گانودرما از کجا بخریم؟ یا درست تر بگوییم قهوه گانودرما از کجا بخریم؟ چنانچه قصد خرید فراورده های گانودرما را دارید و این سوال برای شما به وجود آمده است که گانودرما چیست و از کجا تهیه کنیم در این پست با ما همراه باشید تا ضمن بررسی خواص قهوه با دارچین و زنجبیل و فراورده هایی مانند قهوه گانودرما نحوه خرید این محصول به صورت غیر حضوری و غیرحضوری را برای شما فراهم کرده ایم .

قارچ و قهوه گانودرما به عنوان گیاه پادشاهان از سالیان سال پیش در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار می گرفته است. استفاده از این قارچ که نام دیگر آن قارچ ریشی یا جان افزا  می باشد در طب سنتی چین بسیار مرسوم است. این گیاه بی نظیر برای سلامتی بسیار مفید است و می تواند خواص بیشماری برای بدن به همراه داشته با باشد .در ادامه قصد داریم تا ضمن بررسی این سوال که گانودرما چیست و چه خواصی دارد و نحوه خرید آن را برای شما شرح دهیم. استفاده از گانودرما خاصیت ضد آلرژی دارد. از این رو چنانچه به بیماری هایی مانند در اثر آلرژی به وجود می آیند هستید استفاده از خواص بی نظیر ضد ویروسی قارچ گانودرما برای درمان بیماری های آلرژیک بسیار مفید است.قارچ گانودرما به دفع سموم از بدن کمک می کند.

همزمان با رشد چشمگیر زندگی شهری و افزایش تولید محصولات غذایی با روش های غیر ارگانیک همواره سوم ناشی از فرآوری محصولات وارد بدن شده و استفاده از گانودرما به دفع این سموم بسیار کمک می کند. چنانچه در اثر استفاده از داروهای مختلف دچار انباشت سموم در بدنتان شده اید می توانید از گانودرما برای دفع سموم از بدن کمک بگیرید.گانودرما  اختلالات خواب را درمان می کند. چنانچه بر اثر ابتلا به استرس و عواملی از این دست دچار اختلالات خواب شدید و از بی خوابی رنج می برید می توانید از گانودرما جهت بهبود وضعیت خواب استفاده کنید. شاید کلمه گانودرما یا قارچ گانودرما و یا قهوه گانودرما را اخیرا زیاد شنیده اید و اینکه این قارچ می تواند بسیاری از بیماریها را مداوا کند .در این مقاله قصد دارم تا شما را بیشتر با این قارچ و یا بهتر بگویم قارچ گانودرما آشنا کنم.

آیا قارچ گانودرما واقعا درمانگر است ؟

آیا قارچ گانودرما بر بیماریهایی مانند ام اس ، کبد چرب ، پوکی استخوان ، دیابت ، پسوزیاریس ، کبد چرب ، پیسی ، ریزش مو ، سنگ کلیه ، سرطان ، همورویید ، یبوست و یا بسیاری از بیماریهای دیگر اثر گذار است . آیا گیاه گانودرما واقعا درمانگر است و می تواند به ما کمک کند؟ در اصل گیاه یا قارچ گانودرما لوسیدرم نام گیاه شناسی یک قارچ معروف و محبوب در طب چینی است که سابقه آن به 2000 سال می رسد ، اخیرا یک شرکت ایرانی توانسته است تا این قارچ را در داخل کشور تولید کند. در اصل قارچ گانودرما یک قارچ مکمل دارویی است و در اصل دارای آنتی اکسیدانهای بسیاری می باشد که از بیماریهای مختلف جلوگیری می کند و در اصل مقاومت بدن را در مقابل انواع بیماریها بالا می برد. قارچ گانودرما در اصل بر منای تستهای بالینی به تایید رسیده است  و هنوز بسیاری از مکانیزم های قارچ گانودرما شناخته شده نیست .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گانودرما چیست و از کجا تهیه کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گانودرما چیست و از کجا تهیه کنیم"، کلیک کنید.